20 august 2011

Machiajul meu pentru concursul lui Simi!


Nu credeam că o să vină ziua în care să postez vreun machiaj pe blog, dar dacă tot am fost “deconspirată” pe blogul lui Simi am zis să vă arăt mai bine machiajul. L-am făcut într-o zi (nici nu-mi mai amintesc exact când) şi decizia am luat-o pe moment. De plictiseală am zis că hai să încerc că ceva teorie ştiam la câte bloguri citisem. M-am apucat de treaba destul de târziu şi pentru că rezultatul a fost decent am zis să fac ceva poze şi să mă înscriu. Aici au început problemele căci pozele nu ieşeau nicicum cât de cât aproape de realitate. Era deja spre seară şi la mine la etajul 4 soarele nu mai bătea nicicum pe balcon (unde imi fac eu pozele de obicei) aşa că eu cu surioara mea am luat o decizie disperată şi am coborât în spatele blocului. Am avut mare noroc că nu m-am întâlnit cu nici un vecin că arătam tare ciudat cu 2 machiaje pe faţă. Oricum, vroiam să zic să nu vă speriaţi de decor, că se vad şi ţevi la un moment dat. Vă mai spun doar că machiajul  era mai frumos în realitate decât în poze.



Aştept părerile voastre sincere şi obiective.
Pupici,
Dia 

10 comentarii:

  1. Ce bine ti-a iesittttttttttttt!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place cum ti a iesit,insa iti sta mai bine cu cel din partea stanga:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place foarte mult cel de seara :D:D:D iti sta super bine :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci fetelor, ma bucur ca va place:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Machiajul mai intens mi se pare ca te scoate in valoare cel mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, machiajul de seara scoate mai bine ochii in evidenta :)
    ..si eu le-am facut dupa apus si normal ca nu se vede la fel ca in lumina naturala.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am avut inca putina lumina naturala, cred ca la blitz nu s-ar intelege nimic din machiaj. Orium am noroc ca nu asta e pasiunea mea ca altfel tot nervoasa as fi dupa poze:)

    RăspundețiȘtergere