17 mai 2012

Ups....

Postarea asta ar putea sa faca parte dintr-o serie intreaga "unde dai si unde crapa". O sa intelegeti imediat despre ce vorbesc....Doua zile am umblat sa-mi iau adidasi, iar dupa cele doua zile am ajuns acasa cu:




Fara adidasi, bineinteles. Apropo, vreau sa va spun ca este oferta in Carrefour la lacurile Rimmel, le gasiti la 4,2 lei si la cele Astor, le gasit la 5 lei si ceva. Eu nu am rezistat si mi-am luat ce vedeti mai sus. Cel de la Rimmel era pe lista mea de cand l-am vazut prima data la Miuri. Poate, daca nu il vedeam pe unghiutele ei, in sticluta nu m-ar fi tentat asa tare culoarea. 

Mastile de la Apivita le vroiam demult, iar cum nu se gasesc in orice Sensiblu a trebuit sa profit sa le iau. Fustita am luat-o din H&M si abia astept sa o port. De obicei nu am rabdare sa ma uit mult dupa haine, dar am descoperit ca la raionul cu haine pentru copii pot sta cu orele. Am facut ceva cumparaturi de acolo pentru nepotica prietenului meu si abia am iesit din magazin.

Oare sunt singura care merge sa cumpere un lucru si ajunge acasa cu total altceva? Voi patiti asa ceva?

24 de comentarii:

  1. si eu mai fac asa.plec de acasa pentru ceva anume si ma trezesc cumparand altele.sa le porti sanatoasa.sunt super mai ales lacul verde

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curioasa cine nu pateste asta:)).

    RăspundețiȘtergere
  3. De aia nu ma duc eu la cumparaturi de haine decat atunci cand trebuie neaparat sa imi cumpar ceva pentru ca s-a rupt/descusut/patat ce aveam inainte=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am probleme cu achizitia hainelor, doar atunci cand trebuie sa-mi iau ceva anume ca nu gasesc niciodata. De obicei imi iau hainele cand nu caut ceva anume:)

      Ștergere
  4. La mine cred ca problema e ca se intampla cam des:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti/porti iubita! Diseara ma duc si eu pe la H&M ca n-am mai fost de 740 de ani. Sper sa gasesc ceva dragut.
    Ai idee pana cand tine oferta la ojele Rimmel?
    Pups

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea nu stiu sa iti spun...nu am nici o idee, mai ales ca eu ajung prin Carrefour cam rar. 
    Spor la cumparaturi. Sa ne areti ce iti iei:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu am probleme cu achizitia hainelor, doar atunci cand trebuie sa-mi iau ceva anume ca nu gasesc niciodata. De obicei imi iau hainele cand nu caut ceva anume:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci, ma bucur ca iti place:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce fustita frumoasa, si nuantele de oje imi plac! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca iti place fustita mea. MErci:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoase sunt nuantele de la oje :D si fustita imi place ! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc. Ma bucur ca iti plac:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi se mai intampla dar de obicei cumpar ceea ce imi pusesem in gand si daca imi mai raman bani pe care ii pot folosi,atunci imi mai iau si altceva.

    Draguta fustita!Faci o tinuta cu ea sa te vedem si noi?

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vai Ela, de cate ori mi-ai cerut tinute ...nu mai pot sa te refuz. Dupa ce imi vin platfomele si se face cald o sa fac o tinuta sa pun pe blog:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Yeeeees!Insistenta uneori da roade! :)))

    Abia astept sa te vad!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doar sa nu ai mari asteptari:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Calin Andreea Daniela18 mai 2012 la 14:14

    nu esti singura...si mie mi se intampla mereu...
    am giveaway pe blog, daca vrei sa te inscri http://anfreutza.wordpress.com/2012/05/12/giveaway-besensual/ :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Asa?:)) Cei mai draguti posibil:))

    RăspundețiȘtergere