7 octombrie 2012

Ce se ascunde in plasuta Oasap! (2)

Saptamana asta nu am avut timp sa postez, dar am revenit  cu forte proaspete (cel putin asa sper). Stiu ca v-am promis ca o sa revin cu poze de la nunta de ieri, dar cand am scos pozele din aparat mi-a dat seama ca nu sunt foarte elocvente, asa ca astept sa primesc si de altii poze si abia apoi o sa va arat cateva. Pana atunci am zis sa va arat ce se mai afla in plasuta mea Oasap. Daca ati ratat prima postare despre plasuta Oasap, o puteti vedea aici. Ei bine, cel de-al doilea articol este un cardigan intr-o culoare foarte frumoasa.

 Cardigan: Oasap
Maieu: Primark;
Geanta: random;
Pantaloni: radom;
Pantofi: local store;
Cercei: H&M.





Tinuta asta am purtat-o in seara asta, la masa de dupa nunta (daca nu stiti despre ce vorbesc nu-i nici o problema ca nici eu nu stiam pana ieri ce-i cu masa asta). Va place?

Despre cardigan pot sa va spun ca imi place si nu prea. Imi place culoarea si detaliul de la spate si materialul pare ok, nu va pot spune exact ce e pentru ca a venit fara nici un fel de eticheta. Nu-mi place ca e cam scurtut si desi l-am lasat doar putin la inmuiat cu balsam de rufe culoarea si-a pierdut din intensitate deja. Sper sa nu dispara de tot in timp. Ei bine, daca va place cardiganul meu va mai spun ca eu am vazut unul izbitor de asemanator cu al meu  in magazinul chinezesc din orasul meu, la pretul de 35 de lei, asa ca daca nu ati mai intrat de mult prin astfel de magazine poate ar fi timpul.

Mai am un articol sa va arat din plasuta dar asta intr-o postare viitoare.