18 noiembrie 2013

Saptamana in imagini (38)!

Pentru ca azi surioara mea mi-a zis ca la mine saptamana incepe martea (facea referire la faptul ca in ultima vreme tot martea am postat "Saptamana in imagini"), vreau sa ma grabesc sa fac aceasta postare pana nu trece ceasul de ora 00:00 si sa-i demontez astfel aceasta "teorie".

Saptamana ce tocmai a trecut a gravitat in jurul intalnirii de sambata, a doua intalnire anuala a bloggeritelor din Cluj.

Dupa cateva zile la mecanic "furia verde"e ca noua si abia asteptam sa o conduc.


Nu sunt mare fana dulciuri dar saptamana trecuta mi s-a facut pofta de o prajitura. Am ales prajitura Orhideea pentru ca si mama facea aceasta prajitura de sarbatori si era preferata mea. Nu mi-am imaginat niciodata ca o sa aiba gustul atat de asemanator cu prajitura mamei. A fost delicioasa!

 Mi-am luat aceasta rochita neagra pentru ca mi-a cazut cu tronc si pentru ca avea si un pret foarte bun.




Sambata a fost ziua mult asteptata, pe langa o companie mai mult decat placuta, am gustat si bunatatile de la Panemar si infuzia revitalizanta de la Oriflame.

 De la intalnirea cu blogeritele am mers cu Laura acasa la prietenul meu, unde masa ne astepta deja pusa si am servit bunatatile de mai jos.

 Sos rosu si sos alb cu usturoi.

 Fripturica cu cartofi si salata.

 Desert: budinca!

 Am incecat si ojele din goodie bagul Laurei.

 Duminica am profitat cu Laura de oferta de la Starsbucks si am baut o cafea delicioasa cu alune.

 Am luat cina in oras si am ales iarasi pizza de la Toskana.

De 2 zile tot admir goodie bag-ul primit si abia astept sa ma pun pe testat.

Saptamana voastra cum a fost?