29 martie 2011

Blog Award!

A trecut weekendul foarte repede (ca de obicei) si se pare ca saptamana asta a inceput foarte bine. Spun asta deoarece am doua Blog award-uri, lucru care ma incanta. Nu imi imaginam niciodata ca o sa soseasca asa repede, desi de sperat speram.

Regulile sunt:

1. Sa multumesc persoanelor de la care l-am primit. Multumesc  Cristina S si FloRiNa :*:*:* care mi-au luminat saptamana cu acest award.

2. Sa spun 7 lucruri despre mine:
     1. Imi plac fluturii, strugurii si ardeii copti;
   2.Sunt posesoare de carnet de conducere (doar posesoare    decamdata);

     3.Sunt masteranda in primul an la conta;
     4. Am o surioara mai mica cu un 1 an si 5 zile care imi gateste;
     5. Imi place muntele si sa ies la iarba verde;
     6. Nu-mi place tenul meu 
     7. Sunt alergica la animale, iarba, oua, praf (sper ca n-am uitat nimic).

3. Sa dau premiul catre 15 bloggerite descoperite recent ( la mine toate blogurile pe care le urmaresc sunt descoperite recent, dar foarte multe au primit deja acest award asa ca au ramas doar 5 carora se le ofer acest premiu):
   Anamaria S;
   From Mona with Gloss ;
   My one and only free world;
   printre nori;
   to be free.

Sper ca nu am uitat nici un blog din cele pe care le urmaresc. O sa le anunt pe fete in cursul acestei zile. O zi frumoasa sa aveti si multumesc inca odata fetelor care mi-au oferit premiul: Cristina S si FloRiNa.

Dia 




5 comentarii:

  1. Multumesc frumos pt blog award :) Zilele astea il fac. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai Dia, multumesc. N-am mai primit niciodata asa ceva. Ce trebuie sa fac? Sa iau care imagine vreau eu de aici si s-o pun la mine, raspund la intrebari? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo masterando!!
    Si eu vreau o sora mai mica care sa imi gateasca!!!!!!!!!!!
    Ai uitat sa spui ca esti frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, dar ce trebuie sa fac? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci sakura, sunt o norocoasa cu surioara mea...cat despre frumusete nu pot fi obiectiva cand e vorba de persoana mea:)

    RăspundețiȘtergere