17 martie 2011

TAG: My daily skincare routine!



Am primit un tag "My daily skincare routine". Multumesc Cristina S pentru ca m-ai avut in vedere si pentru ideea interesanta. Abia astept sa vad cine ce foloseste! In ceea ce priveste ritualul meu propriu-zis nu stiu cat de interesant o sa vi se para, dar sa incepem!

Tenul meu este mixt, adica am si ceva cosuri, e si uscat, si luceste...stiti voi... tot ce e posibil si imposibil. Din nefericire, sunt o persoana alergica si sufar de dermatita atopica, adica pielea mea e foarte uscata , mai ales pe alocuri, imi apar bubite rosii si ma mai si mananca. Dupa aceasta trecere in revista a situatie generale a pielii mele o sa trec la produsele folosite, incepand cu corpul ( ca e mai  putin de spus) si incheind cu tenul.

CORPNu am un gel de dus pe care sa-l folosesc cu precadere, folosesc ce se gaseste pe la mine prin baie. Dupa fiecare dus e obligatoriu sa folosesc crema hidratanta, asa ca folosesc Lapte de corp nutritiv-reparator de la Elmiplant, iar pe zonele mai sensibile singura crema care isi face efectul si reduce mancarimea este Emulsia speciala de la Emolium. Lotiunea de la Emolium o folosesc in fiecare zi si dimineata si seara.

 
Mi-am  achizitionat de ceva vreme un exfoliant de corp din Sephora, numit "Yes to carrots", dar inca nu am ajuns sa il folosesc ( dar asta urmeaza in curand). De asemenea, citisem zilele astea pe un blog (imi cer scuze, dar chiar nu-mi amintesc care) despre baile cu lapte si abia astept sa incerc si eu, si sper sa o fac curand.



TEN: O sa impart aceasta categorie in 3 subcategorii: ritualul de dimineata, cel de seara si cel saptamanal.
Ritualul de dimineata: In fiecare dimineata ma spal pe fata cu apa, apoi ma demachiez cu Sensibio H2O Solutie micelara de la Bioderma si apoi aplic Crema Sebium Hydra tot de la Bioderma. Fondul de ten il folosesc mai rar, pentru ca nu ma prea pricep la aplicarea lui (desi am citit si vazut o gramada de tutoriale) si pentru ca nu am unul al meu ( fur de la surioara mea, ea are 2, unul de la Maybelline, Affinitone si unul de la Avon). Aplic si putin corector pe cosuri ( am unul simplu de la Oriflame parca) si uneori putina pudra, asta e una de la Avon, gama ColorTrend.

Ritualul de seara: In fiecare seara ma demachiez cu Lapte demachiant cu miere si muguri de plop din gama Bioten,Elmiplant, iar apoi folosesc Lotiunea tonica de la Nivea pentru ten norma si mixt. Pe zonele cu cosuri folosesc apoi Brevoxyl, iar in loc sa folosesc o crema de seara, aplic pe fata un strop de Ulei de argan pe care il masez bine si surplusul il iau cu un servetel.

Ritualul saptamanal: O data pe saptamana dupa ce ma demachiez, tonific si aplic o crema usoara, stau 5-10 min cu un prosop pe cap deasupra unui vas cu ceai de musetel. Aplic apoi o masca formata din malai si smantana cu care stau 30 de minute, pe care o indepartez apoi prin masaj si apoi ma masez 10 min cu un strop de ulei de masline. Inlatur excesul de ulei si aplic apoi o masca cu miere si lapte pentru inca vreo 20 de minute. Ritualul acesta l-am preluat de pe blogul Ioanei Ginghina (aici) si l-am mai adaptat cum am crezut de cuviinta. Puteti citi pe blogul ei mai multe detalii. Mi-a placut din prima acest ritual pentru ca lasa fata mai fina si mai luminoasa de la prima aplicare.




 Cam asta ar fi tot. A....crema de maine nu folosesc. Abia astept sa vad voi ce folositi. Daca vreti detalii despre vreun produs nu ezitati sa mi-l cereti.

Dia 

4 comentarii:

  1. Cat de bucuroasa sunt!:X ma bucur ca ai acordat timp tagului; si eu recurg la malai ca exfoliant,chiar si pentru corp, dar doar in combinatie cu uleiul de masline. De mult am citit pe blogurile fetelor despre uleiul de argan, chiar m-ati facut curioasa:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar mi-a facut placere tagul...abia astept sa-l faci si tu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am folosit un alt amestec dar si malaiul sunt sigura ca face foarte bine si ca imbunatatirile se vad inca de la prima aplicare.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, mie imi place, doar ca e putin cam puternic, cu tarte zice lumea ca e mai ok.

    RăspundețiȘtergere