13 aprilie 2011

Prima tentativa de tutorial in imagini!

Salut fetelor, nu am mai postat o vreme (inafara de giveaway-uri, la care sper ca v-ati inscris) deoarece am facut curatenie, curatenie si iar cuaratenie. A fost mai epuizant decat alte dati pentru ca cu zugravitul asta am avut mult de frecat caci era mazgalit totul. In fine, probabil ca multe dintre voi ati avut prima intalnire cu curatenia asa ca nu are rost sa ma trezesc eu mai cu mot si sa ma plang. Despre vreme cred ca nu vreti sa vorbim caci, banuiesc, ca v-a fericit si pe voi la fel de mult ca pe mine. Sa trecem deci la altele mai vesele.

Azi avand ore la facultate mai de dupamasa inainte sa plec mi-am facut ceva timp sa-mi fac parul putin mai altfel. Apropo...vreau sa va spun ca am fost azi incantata sa vad multe impletituri prin cluj, se pare ca nu sunt singura care le adora. Oricum ce am facut eu azi e foarte simplu si rezista cu brio o zi intreaga asa ca m-am gandit eu sa fac un tutorial in imagini (cu filmatul mai greu, tehnologia asta ma omoara). Mi s-a parut destul de simplu de facut, dar  odata pusa pe treaba nu stiu cat de bine am reusit sa surind toti pasii, o sa incerc sa mai adaug si ceva explicatii din cuvinte, dar nu va asteptati la prea multe ( v-am spus ca stau rau la explicat). Deci sa incepem!

Pasul 1
Pentru  simplitate recomand sa va faceti cararea asa cum o purtati de obicei (intr-o parte, pe mijloc), iar apoi sa trasati alte doua "carari"(Doamne cum suna, oricum alt cuvant nu-mi vine acum in minte) perpenticular pe cararea creata. Acestea le puteti trasa pana in spatele urechilor.  Parul care ramane, pentru simplitate, se poate strange intr-o coada. Sper ca imaginea sa fie mai sugestiva decat explicatia:


 Pasul 2
Impratiti parul lasat liber in doua parti relativ egale (spun relativ pentru ca mie niciodata nu-mi ies egale) ca in imaginea de mai jos
(scuzati maichiura, dar nu mi-a mai ars de lacuit dupa o zi de frecat fainta)
Pasul 3
Partea din exterior puneti-o peste cealalta parte ca in imaginea de mai jos:

Pasul 4
Apoi parte din spate puneti-o peste cealalta parte ca in imagine:

Pasul 5
Din parul lasat liber luati o mica parte si adaugati-o peste partea de deasupra, exact ca in imaginle de mai jos:



Se repeta apoi pasii 3, 4 ,5 pana se ajunge ca in situatia din imaginea de mai jos:

Dupa ce ati realizat partea asta, faceti acelasi lucru pe cealalta parte a capului cu parul ramas liber. Dupa ce ati terminat si cu partea aceea legati-le pe amandoua la spate exact ca mai jos:


Acum puteti desface coada de cal si lasa parul liber. Si rezultatul este:



Dupa cum puteti vede am pus poze cu doua variante, macar una dintre ele sper sa va placa. Postarea asta mi-i se pare cam lunga, cred ca ar fi mai simplu fara tutorial in poze si cu filmulet gasit pe youtube, voi ce ziceti? Coafura va place? Mie mi-e draga si va asigur ca e foarte comoda, practica si usor de facut. Sper sa incercati.

IMPORTANT!
Fetelor stiu ca ieri v-am inebunit postand 3 giveaway-uri unul dupa cealalat, dar vreau sa va rog sa va inscrieti si sa nu treceti doar cu vederea peste ele. Chiar nu va tenteaza o pensula Sigma, mai precis aceasta:
Daca ati raspuns Da la intrebarea de mai sus faceti clik aici. Speranta moare ultima si primul pas pentru orice este sa incerci.

Va pup si astept parerile voastre, nu uitati sa va inscrieti la giveawayuri,
Dia

P.S : Nu sunt platita sa fac reclama giveaway-urilor fetelor, dar ma gandesc ca daca as face si eu un giveaway mi-ar placea sa va inscrieti cat mai multe.

6 comentarii:

  1. Chiar e super tehnica, si m-ar ajuta sa nu imi mai intre parul in ochi mai ales la facultate::))Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact..e foarte buna de cordeluta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa o incerc si eu! Eu cred ca ai explicat bine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ai un tag la mine :* http://stefiblaga1.blogspot.com/2011/04/tag-chestionarul-lui-proust.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos se vede parul in lumina!Superb acel luciu si foarte placuta nuanta!
    By the way bun si util tutorialul,nu este o tentativa,ci un succes!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ colourful.makeup sa o incerci ca e ushor de realizat si arata bine. Ma bucur ca ti-i se pare ca m-am descurcat:)

    @Stefi o sa ma pun pe tag imediat ce vin de la consum si imi fac cafeluta

    @Ela e foate fotogenic parul meu, imi place si mie, pacat ca eu nu sunt la fel de fotogenica. Daca il consideri un succes tutorialul inseamna ca a meritat efortul:).

    Merci fetelor!

    RăspundețiȘtergere