18 septembrie 2011

Get your freak on TAG!

Desi m-am apucat de tagul de 100 de zile, intotdeauna un tag imi pica bine. Prin urmare, ii multumesc Laurei ca s-a gandit la mine. Sa incepem deci (sunt tare obosita, azi m-a purtat mama prin toata piata):

1. Care e porecla pe care o foloseste doar familia sa te strige?
Nu exista asa ceva, toti imi spun Diana sau Dia.

2. Ce obicei ciudat ai?
Hmmm...nu stiu...probabil sa pigalesc tot ce prind


3.Ai vreo fobie ciudata?
Cred ca am o fobie la o pisica, motan mai bine zis, dar doar la unul anume, unul care m-a muscat de talpa azi iarna si inca mai am urma. Deci cred ca doar la Tommy am o fobie.

4. Care e melodia pe care iubesti sa te manifesti cand esti singura?
Nu am o melodie anume, cand ma apuca ma manifest pe ce melodie cade.

5. Care e unul dintre lucrurile care te enerveaza cel mai tare?
Unghiile care se agata.

6. Care e unul din ticurile tale nervoase?
Nu cred ca am asa ceva...

7.Pe ce parte a patului dormi?
La perete.

8.Care a fost primul tau animal de plus si cum il chema?
Nu-mi amintesc care a fost primul si nici nume nu obisnuiam sa le dau animalelor mele de plus.

9.Care e bautura pe care o bei intotdeauna la starbucks?
....

10. Care e regula de frumusete pe care o promovezi... dar niciodata nu o practici?
 Protectie solara chiar si cand e innorat, o aplic mai rar regula (aproape niciodata si tre sa schimb asta)

11. Ai vreo abilitate ciudata a corpului?
Nup

12. Cum stai la dus?
Cu fata la dus....dar... se poate si alfel?

13.Care e mancarea ta preferata care stii ca nu face bine, dar totusi o mananci?
Cartofi pai cu mujdei, uneori nu-mi cade prea bine mujedeiul

14. Care e expresia pe care o folosesti tot timpul?
¨No bine¨, da asta e defect de famile, toti o folosim

15.Timpul pentru somn - ce porti de fapt?
Vara camasa de noapte, iarna pijama calduroasa.

Va invit pe toti care ati aruncat un ochi la acest tag sa raspundeti la intrebari.
Pupici,
Dia









4 comentarii:

  1. Nu ai ticuri Dia mama?...Sa il amintesc eu pe cel comun? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ale mama ala le-am trecut la obiceiuri proaste:P

    RăspundețiȘtergere
  3. No, daca esti asa de obosita, hai acasa.
    Ca te-ai plimbat destul :)
    E clar ca-ti place foarte mult acolo dar eu sunt sigura ca de-abia astepti sa te intalnesti cu Tommy :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sakura o sa vin in curand, saptamana viitoare:). Esti rea la faza cu tommy:)))Te pup.

    RăspundețiȘtergere