27 octombrie 2011

Review keratina lichida!

In sfarsit a venit si randul keratinei lichide sa fie prezentata. Imi cer scuze ca a durat atat, dar am vrut sa o folosesc un timp sa imi pot face o parere cat mai clara si mai reala despre efectele ei. Mentionez, asadar, ca o folosesc de aproximativ o luna si de vreo 3 saptamani o foloseste si surioara mea, deci cred ca imi pot da cat de cat cu parerea. 

Pentru inceput vreau sa va vorbesc putin despre caracteristicile parului meu. Nu pot sa ma plang, sunt  relativ norocoasa in ceea ce priveste capitolul asta, am parul destul de des si nu am probleme in ceea ce priveste ingrasarea lui. Totusi observasem ca parul meu e putin uscat in ultima vreme, probabil ca vopsirile din ultimul timp au contribuit si ele la lucrul asta, desi de aratat nu a aratat niciodata rau. Nu o sa dau si alte detalii pentru ca o sa fac curand, sper, un post despre cum imi ingrijesc eu parul. Am vrut sa specific aceste mici detalii pentru ca la alte tipuri de par s-ar putea sa nu se observe aceleasi efecte ca la mine.

Eu mi-am luat keratina din Spania si a costat undeva in jur de 3 euro, nu-mi mai amintesc exact cat. Keratina mea este de la Stylius, am ales sa iau de la aceasta firma pentru ca avea mama un balsam de la ei pe care l-am folosit la sederea mea acolo si mi-a placut foarte mult. Arata cam asa keratina mea:


Dupa cum observati se consuma greu, deci o sa ma tina ceva vreme, deci asta ar fi primul plus. Ei o recomanda pentru parul slabit si deteriorat.

Ei spun ca formula a fost dezvoltata pentru regenerarea structurii capilare a parului deteriorat sau slabit de tratamente chimice sau agenti externi. Principalul ingredient, keratina (proteina majoritara a parului) se absoarbe in zonele cele mai deteriorate ale fibrei capilare, reparand si ingrosand parul. Folosirea ei continua va reda parului toata frumusetea lui originala, elasticitate si rezistenta.

Va scriu si modul de utilizare, pentru ca mie mi s-a parut putin atipic. Se recomanda aplicarea pe parul spalat in prealabil si uscat cu un prosop, masarea insistenta a zonelor celor mai deteriorate si USCAREA CU USCATORUL (exact asa scrie pe prospect, cu majuscule si boldat) pentru fixarea prin caldura a ingredientelor active pe fibra capilara ( scuze pentru anumite neconordante, dar am tradus din spaniola). 

Eu o folosesc dupa ce ma spal pe cap si stau cateva minute cu prosopul pe cap. O aplic pe lungimea parului de par si apoi imi strag parul in pumni (asta a fost singura metoda pe care am gasit-o de a-mi "masa"parului, cum spun ei). Usuc apoi parul cu uscatorul si gata.

Sa va spun acum ce puncte tari am observat:
  •  de la prima aplicare parul se simte foarte fin si matasos dupa uscare, deci mi-a rezolvat problema cu parul care il simteam uscat, surioara mea, de asemenea, a observat ca varfurile nu i se mai simt uscate dupa ce a folosit-o si de atunci o foloseste la fiecare spalare
  • imi place ca e recomandata uscarea cu uscator, eu de felul meu nefolosindu-l decat in cazuri extreme, dar acum fiind frig si parul meu destul de des acesta s-ar usca altfel foarte greu
  • mirosul nu e foarte intens si nici nu persista, dar oricum nu cred ca se poate sa nu placa cuiva, eu zic ca miroase bine
  • dupa ce o folosesc parul meu sta mai drept decat daca nu as folosi-o, arata aproape ca intins cu placa, dar oricum parul meu e drept de felul lui, dar nu chiar atat de drept. Imi place ca se si mentine drept pana la urmatoarea spalare
  • cel mai important cred ca e faptul ca parul arata vizibil mai bine
  • e testata dematologic si nu e testata pe animale
Din pacate, aceasta are si cateva minusuri:
  • un minus, destul de mare de altfel, parul se murdareste mai repede. Pentru mine acest lucru e un mare minus pentru ca nu-mi place si nici nu mi se pare ok sa-mi spal parul foarte des.
  • de asemenea, nu-mi place ca nu scrie cat de des ar trebui folosita, adica nu-mi dau seama din indicatii daca ar trebui sa o folosesc la fiecare spalare sau nu. 
  • nu ma pricep la ingrediente dar alcohol denat. pe a 2-a pozitie nu suna bine deloc.Va atasez o poza si cu restul ingredientelor

Eu as mai cumpara-o cu mare drag si o sa o mai cumpar cu siguranta, desi probabil o sa iau de a alta firma ca asta nu cred ca se gaseste si la noi. Imi place prea mult senzatia de par matasos si moale care o lasa ca sa nu o mai iau.

Daca nu stiti de unde sa va luati asa ceva incercati in Auchan. Cand am fost cu Laura marti in Auchan am vazut ca aveau keratina lichida de a Byphasse la pretul de 18 lei. Marti Laura mi-a facut onoarea de petrece 6 ore cu mine. Timpul parca a zburat si in tot acest timp am terorizat-o pe Laura cu povestile mele interminabile. Va mai spun doar ca Laura e chiar mai draguta in realitate decat pe blog sau facebook.

Acestea fiind spuse, va mai pun doar o poza cu parul meu pentru cele care nu l-au vazut inca.

Pupici,
Dia

P.S: Stiu ca iesit o postare interminabila, dar se pare ca azi sunt vorbareasta tare si nu cred ca pot sa renunt la ceva din cele spuse.

16 comentarii:

  1. Ce par superb ai!!!! OMG nu pot sa-mi iau ochii de la el :D Felicitari!! O sa caut si eu keratina lichida pe aici, sper sa gasesc :D Pup!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh, mi-am adus aminte ca am incercat si eu keratina aceasta in Spania, insa nu mi-a prea placut, ca sa fiu sincera, adica comparativ cu cea de la Anian.
    In schimb am folosit pana acum recent masca si samponul Stylius, care mi-au placut enorm.
    Ai un par superb, sa ai mare grija de el! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa incerc si eu keratina lichida,am citit o multime de lucruri bune despre ea.
    Parul tau e superb!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand voi avea si eu parul atat de lung si frumos?:((

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ciubotaru Alina merci:D

    @Blonde Kitten daca incerci sper sa cites si parerea ta despre ea.

    @ Simona atunci dupa ce se termina asta o sa iau si eu de la anian, chiar nu stiam de care sa-mi iau:)

    @Andreea vreau sa stiu si parerea ta cand o incerci

    @ Laura si tu la fel:D

    @descude il vei avea daca chiar vrei, parul creste repede:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Wowwowowowo ce par superb! Este ca parul unei printese. Te vopsesti?

    RăspundețiȘtergere
  7. Da Oana de cateva luni am inceput sa ma vopsesc

    RăspundețiȘtergere
  8. In sfarsit!De cand tot asteptam postarea asta!
    Eu am parul ciudat,ondulat natural si sper ca folosirea keratinei sa ma ajute sa il indrept si sa aiba mai multa greutate si stralucire.Fara placa are un aspect tare inestetic asa ca deocamdata nu pot sa renunt la ea.

    RăspundețiȘtergere
  9. da asa e. alcolul e prea mult in ea si keratina abia pe locul 7 :(
    Ela, dece continui sa-ti agresezi parul cu placa? daca ai parul ondulat natural ajuta-l sa-si gaseasca o forma mai... rebela.. :)
    ti-am vazut pozele si cred ca nu te avantajeaza tunsoarea care o ai acum :)parerea mea

    scuze de offtopic

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Ela sa speram ca o sa-ti faca bine keratina. Imi pare rau ca e nevoie de placa asa des la tine, eu nu as rezista. Oricum imi fac parul cu placa o data pe an si atunci sufar ingrozitor:P

    @ Doda merci :D

    @sakura sa stii ca ma intreb cum de nu usuca parul in conditiile astea...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ba il usuca dar nu se vede pe moment din cauza celorlalte ingrediente :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu-l mai vopsiiiii ! Nici nu stii ce rau ii faci . La un asa par superb , e mare pacat

    RăspundețiȘtergere
  13. E vopsit? Nu as fi crezut la cat de superb arata!

    RăspundețiȘtergere