15 februarie 2012

Ultimele achizitii!

Am revenit, in sfarsit. O sa ma scuz pentru absenta, dar de marti nu am dat pe acasa si am avut prea putin acces la internet. Sper ca acum chiar o sa reusesc sa postez mai des. 

Am in minte o multime de postari si imi era dor sa scriu sa blog, desi cred ca mi-am cam pierdut indemanarea. Cuvintele nu au fost niciodata punctul meu forte. Destul cu vorbaria...astazi o sa va arat pe ce am mai dat eu banutii. 

Mi-am luat o gentuta de mers la facultate, care imi place foarte mult si mi-e foarte utila, foarte mare fiind.


Cei de la Yves Rocher m-au facut sa pacatuiesc, desi imi propusesem sa nu mai dau banii pe cosmetice de care chiar nu am nevoie. Am primit prin posta o noua oferta Yves Rocher irezistibila, asa ca mi-am luat:


Pudra translucida, a fost vreo 35 de lei:


Mi-am luat si un mini set de produse: lotiune micelara, mini parfum Naturelle si lotiune de corp . Ador mini parfumul, mi se pare bun de luat in geanta, mai ales ca eu uit foarte des sa ma parfumez inainte sa ies din casa.


Am luat si un ir de buze:


Si un balsam de par, care miroase demential:


Am primit cadou:




Ador cadourile de la cei de la Yves Rocher. Am primit pentru prima data si un catalog DM in posta si nu am rezistat si mi-am luat la oferta un lac Rimmel si am primit o acetona Rimmel, au fost in jur de 11 lei:


Cam atat pentru moment. Daca aveti curiozitati legate de produse sau doriti review-uri la vreun produs lasati-mi un comentariu.


8 comentarii:

  1. Stiu cum e cu ofertele astea irezistibile :)
    Crema de maini o am si eu, nu prea imi place mirosul, dar intra repede in piele si imi lasa mainile moi. Am luat-o tot asa la o oferta irezistibila, adica am luat 2 creme de maini si am primit cadou o mascara (surprinzator de buna), un set de genti de voiaj si taxele postale gratis :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah ce-mi place geanta!

    Sa folosesti cu placere toate minunile de mai sus!
    Acum mi-ai facut si mie pofta de cheltuit pe diverse si adverse :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. as fi si eu curioasa cum e lotiunea lor micelara, daca poti sa-i faci un review
    a mea tocmai s-a terminat :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa vezi ce te cert daca nu postezi mai des :-w

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Coconut eu nu folosesc crema de maini, i-am dat-o surioarei mele. Oricum crema asta i-am luat-o si prietenului meu si lui ii chiar place. Ma bucur ca nu sunt singura care nu rezista tentatiilor:)

    @ Ela si mie imi place geanta, desi nu parea genul meu. Stiu cum e cu pofat asta de cheltuit, sper totusi sa faci doar achizitii de care sa nu-ti para rau:) Te pup si eu.

    @ karina o sa incep sa o folosesc si o sa revin cu impresii. Ce lotiune ai avut tu inainte?

    @ claudia_mami merci:)

    @Laura astept sa ma certi sa ma mobilizez:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut si eu prin DM Nail Polish Remover de la Rimmel dar nu l-am cumparat.Cum ti se pare?L-ai incercat pe oje mai dificile?Cum ar fi rosu/negru (sau orice culoare inchisa) si pe cele cu sclipici?

    RăspundețiȘtergere
  7. Miss Capricieuse inca nu l-am incercat, doar ce l-am cumparat. O sa revin cu impresii de indata ce il pun la treaba:)

    RăspundețiȘtergere