6 iulie 2012

Shop and tell!

Am terminat cu disertatia, am prezentat-o miercuri si a fost foarte bine. De atunci tot imi fac curaj sa postez, dar caldura asta nu m-a lasa sa fac nimic. Tot ce pot face pe vremea asta e sa stau ca soparla la soare, eh la mine in casa nu e si soare, doar 30 de grade plus, dar ati inteles ideea. Pentru ca ieri am achizitionat un ventilator si pentru ca azi a si plouat un pic, mi-am facut curaj sa revin cu o postare. Asadar, dupa cum ati intuit din titlul, o sa va arat cu ce m-am innoit in ultima vreme.

Deoarece am fost cam stresata cu disertatia nu am prea avut timp de shopping, sau cand am ajuns in mall nu am avut chef de multe plimbari, asa ca nu am cumparat foarte multe. Majorittea lucrurilor le-am luat de pe net. Se pare ca, mai nou, nu e nevoie sa ies afara ca sa cheltui bani. Eh, am trancanit destul, sa trecem la poze.



Lotiune micelara Blanchette, marca Kaufland, luata din Kaufland la un pret foarte mic, in jur de 5 lei. Inca nu am incercat-o, dar o s-o fac, de inadata ce o sa-i spun adio demachiantului meu iubit Liz Earle.

De indata ce am aflat ca numarul de iunie Elle, are mostra Mario Badescu m-am grabit sa o achizitionez. Imi doream demult sa incerc un produs de la ei. M-am ales asadar cu o mostra de Cellufirm Drops destul de maricica. Din pacate, m-am cam indragostit de acest produs. Spun "din pacate" pentru ca produsul full size are un pret destul de maricel, pe buna dreptate probabil, dar pe care nu mi-l permit momentan. Deocamdata ma rasfat cu el in jurul ochilor si o sa-mi mai ajunga cateva saptamani.

Stiu ca in iunie una din reviste avea produse Marionaud, dar nu am gasit revista cu lotiunea de corp, asa ca m-am dus si am luat-o din magazin. Am folosit-o aproape pe toata. Mirosul de lamaie mi s-a parut numai bun pentru vara.

Mi-am luat iarasi cateva acesorii. E prima data in viata mea cand imi iau bratara si am si purtat-o odata si nu a fost asa rau pe cat credeam. Acesoriile le-am luat de aici.


Hainutele le-am luat de pe un blog. E o premiera si aici pentru ca e prima data cand imi cumpar ceva alb. Rochita trebuie putin stramtata, dar pentru asta trebuie doar sa ii mut 4 nasturi, numai sa ma lase caldura sa ma apuc.

Dupa ce am incercat mostre de BB Cream Skin 79, m-am indragostit de acest BB Cream, asa ca am profitat de faptul ca le puteam achiziona de pe un site romanesc si am strans banut cu banut si mi l-am luat. Am asteptat cam o luna dupa el, dar a meritat asteptarea. Produsul l-am luat de aici. Review in curand.

De cateva saptamani testez si produsele de mai sus. O sa revin cu pareri in curand.

Dupa cum ati putut observa deja din bannerul de pe blog, de ceva vreme ma rasfat si eu apicosmetic la dus cu gelurile de dus Floramin si Floral. Am inceput cu Floraminul si apoi o sa incerc Floralul si o sa revin cu impresii.

Voi pe ce ati dat banutii in ultima vreme?