24 august 2012

De prin Spania aduse!

Dragele mele vreau sa incep postarea prin a va multumi pentru incurajarile de la postarea trecuta. M-au ajutat foarte mult, intr-atat incat am inceput sa ma obisnuiesc cu noua culoare. Cine stie? Poate cat de curand o sa-mi si placa.

Am absentat mai mult decat de obicei de pe blog deoarece au venit a mei din Spania si inainte am facut curatenie vreo 3 zile si dupa ce au sosit a fost agitatie mare pe aici. Inca e, dar sper sa reusesc sa realizez totusi cateva postari perioada cat o sa fie ei prin zona. Pana una alta, am zis sa va arat ce bunatati mi-a adus mama din Spania (si tata a contribuit, dar mama a fost cu alesul lor, cu siguranta).

Mi-a luat cateva hainute:





Imi place maieul ca e un verde mint si gecuta, desi are mneci 3/4 si nu stiu cum o sa ma descurc cu asortatul ei. Inainte sa vina, mama m-a intrebat ce vreau si normal ca nu stiam, exact atunci nu imi aminteam nimic din ce as putea vrea. Pana la urma, mi-am amintit de balsamul bifazic pe care l-am folosit cand am fost anul trecut in Spania si i-am zis sa-mi ia o sticla, iar ea mi-a adus ...

...3 sticle de balsam si o masca din aceasi gama. Abia astept sa incerc si masca.

I-am spus ca ar putea sa imi cumpere si ceva farduri sa am amintire din Spania si a fost foarte categorica ca am destule si ea nu imi ia asa ceva. Adevarul e ca ea nu se pricepe la cosmetice, dar pana la urma mi-a facut o srpriza si mi-a luat:





Bineinteles ca le-a luat din Primark, magazinul unde petrece cel mai mult timp, dar mie mi se par super dragute si sunt tare curioasa cum sunt. Prezentarea lor e foarte frumoasa, iar cutiuta de la oje o sa o refolosesc cu siguranta. Mi-a mai adus si doua ceasuri si o bratarica:


A mai adus o multime de dulciuri si jamon, chorizo, conserve de peste si altele. Ieri seara am mancat calamari la conserva si mi-au placut. Maine o sa-mi faca o ciorba de burta delicioasa. Cea mai buna ciorba de burta pe care am mancat-o vreodata e cea facuta de mama. Abia astept!

O vecina foarte draguta de-a lui mama din Spania, pe care am cunoscut-o prin vizitele noastre pe acolo mi-a trimis:


Mie imi place foarte mult si de fiecare data cand o vad imi amintesc de Spania. Si...daca nu ati vazut pe facebook va pun si o poza cu ultimele achizitii:



Pana data viitoare va trimit multi pupici!