7 septembrie 2012

Leapsa : A to Z things!

Alexandra mi-a pasat si mie aceasta leapsa pe care am citit-o cu placere la ea. Sper sa am rabdare sa o fac si voi sa o cititi.



A
Age : 24 ani.
Allergic: Praf, iarba, animale, copaci, oua, dar cred ca am scapat ca nu m-a mai mancat pielea demult.
Animal: nu
Actors:Richard Gere, Jonny Deep

B
Birthday/Birthplace: 31.12.1987, Turda.
Best Friends: 2
Body Part on opposite sex: Buzele si ochii.
Best Feeling in the world: Pe o pajiste la munte, cu un peisaj super si o companie pe masura
Best weather: Soara fara canicula
Been in Love: Da, inca sunt
Been on stage?: Nu stiu daca se pun serbarile de la scoala sau acordarea diplomelor de la olimpiada.
Believe in yourself: S-ar putea si mai bine de atat.
Believe in life on other planets: Da
Believe in miracles
: Da
Believe in magic: Nu prea..
Believe in God: Da
Believe in Satan: Orice urcus isi are coborasul (vezi raspunsul de sus)
Believe in Santa: Nu, dar am crezut destul de multa vreme, pana am descoperit portocalele in dulap
Believe in Ghosts/spirits: Nu
Believe in Evolution: Da
.
C
Candy: Cateodata
Color: Verde
Cried in school:
nu imi amintesc, dar nu crec ca nu eram plangacioasa
 Chocolate/Vanilla: Vanilie.
Chinese/Mexican: Mexicana, pentru condimente
Cake or pie: nici una in mod deosebit
Countries to visit: China, Portugalia

D
Day or Night: Cand, cum.
Danced: Nu prea
Danced in the rain?: Nici gand
Danced in the middle of the street: Tot ce se poate

E
Eggs: O papara e de nerefuzat uneori
Eyes: Albaastri
Everyone has: Cineva care il iubeste
Ever failed a class?: Nu.

F
First crush: Prea demult sa imi amintesc
Full name:  Diana-Eugenia
First thought waking up: Depinde de zi, nu e niciodata acelasi
Food: Am momente si momente...in ultima vreme am bagat slanina cu rosii de casa la greu
Fruits: Pepene galben, pere, lebenita, struguri

G
Greatest Fear: Boala
Giver or taker: Amndoua
Gum: nu prea.
Good luck charms: nu prea le am cu norocul

H
Hair color: Natural:saten deschis, vopsit: blond.
Height: in jur de 1,66.
Happy: destul de.
How do you want to die: fara sa imi dau seama, in somn de exemplu
Hate: Ploaia, nesimtirea 

(In guys/girls)
Ochii: chiar ca nu conteaza
Hair Colour: mi-ar placea sateni, dar aici nu sunt pretentioasa
Height: Inalti:0
Clothing Style: Cat de cat sa nu te faci de rusine cu ei pe strada:))
Characteristics: Sa ma suporte in primul rand, in rest...sa il suport eu pe el:P

I
Ice cream: Vanilie cu nuci
Instrument: Pian

J
Jewerly: Cercei
.
K
Kids: Nu
Keep a journal?: Niciodata

L
Love: daca dragoste nu e, nimic nu e:))
Letter: Am scris si eu cateva scrisori la viata mea, inafara de cele pentru examenul de capacitate:))
Love at first sight: Dragoste e prea mult spus, dar o scanteie de inceput poate fi

M
Milk flavour: Cacao cu lapte sau lapte cu banana
Movie: Politiste
Marriage: Nu degraba
McD's or KFC: Niciunul

N
Number of Piercings: 0 .
Number: Ce numar?
Nickname: Dia.

O
One wish: hmm....doar una?

P
Place you'd like to live: Aici e bine deocamdata
Pepsi/Coke: Niciuna

Q
Questionnaires: ??

R
Reason to cry: De nervi cel mai des:P
Roll your tongue in a circle?: Ce?.

S
Song: :Louis Armstrong-What a wonderful world
Shoe size: 36/37
Slept outside: Inca nu, da e pe lista.
Shower daily? In principiu da:))
Sing well?: Eh...sa zicem ca se poate si mai bine
Scientist need to invent: Leacul pentru orice boala

T
Time for bed: Depinde de zi si de locul unde sunt
Thunderstorms: Nuuu
Touch your tongue to your nose? Nici gand.

U
Understanding: Nu prea inteleg ce sa cere:P

V
Vegetable you hate: Telina
Vegetable you love: Rosii, varza, salata

W
Weakness: Pun repede la suflet
When you grow up: Se poate mai mult de atat?
Who makes you laugh the most: Prietena ea Alexandra
Worst feeling: sa fi inselat inselat
Where do we go when we die?: Dupa fapta si rasplata
Walk with a book on your head?: Cred ca am incercat cand era mica:P

X
X-Rays: What about them?

Y
Year it is now: 2012 .

Z
Zoo animal: Crocodil
Zodiac sign: Capricorn

Leapsa se duce mai departe catre Ela, C.L.M, Miuri, Mada, Mihaela si oricine mai doreste.