5 noiembrie 2012

NOTD:Manichiura de toamna!

Sa stiti ca mai traiesc, dar inca nu am terminat cu renovarile. O sa mai dureze inca 2 saptamani, cu putin noroc.  Timp de scris nu am mai avut, toata ziua car una alta si umblu in toate partile. Seara, si sa vreau, nu gasesc nimic in multimea de cutii si saci. Normal ca si unghiile mi s-au rupt si au stat nefacute vreo 2 saptamani. Ei bine, vineri am zis ca asa nu se mai poate si am trecut la treaba. A iesit o manichiura perfecta de toamna. 








Am vazut pe mai multe bloguri ideea de a aplica o oja cu sclipici si apoi top coat matifiant si mi-a placut. Am aplicat  o oja verde de la Elegant, apoi oja flakies Sephora (care nu ma impresionase deloc peste o oja rosie) si poi top coat-ul matifiant de la Essence. Imi place foarte mult ce a iesit si mi se pare o manichiura care ma duce cu gandul la toamna.

Ce parere aveti?