17 decembrie 2012

Saptamana in imagini (2)!

Ce repede a trecut timpul, deja suntem in saptamana a doua de imagini.

Luni am reusit, in sfarsit, sa imi cumpar o caciula. Acum infrunt iarna mult mai bine.



Marti a fost o zi grea. Am curatat ore bune la noua mea baie.

Miercuri mi-a facut surioara o mancare delicioasa. Cum sa rezisti in fata fasolei frecate cu carnat de casa si muratura? Daca aveam moare in loc de muratura aia era perfect.

Tenul meu infrunta iarna cu crema pentru ten uscat Apivita.

Vinerea e momentul ideal de o intalnire cu prietenii si o bere nefiltrata. Ati baut?

Sambata ne rasfatam cu ceva bun. Eu sunt doar ajutor de bucatar, ca intotdeauna.

Duminica nu doar noi lenevim la televizor. Tommy este si el fan TV, in special documentare despre animalute si natura.

Saptamana voastra cum a fost?