26 decembrie 2012

Saptamana in imagini (3)!

Saptamana trecuta a fost foarte plina si a trecut foarte repede. Din pacate, nici inceputul acesta de saptamana nu a fost mai lejer, asa ca va prezint saptamana in imagini abia astazi.

Luni am folosit ceaiul negru care zacea in dulap de saptamani bune. I-am pus si putin lapte si a fost foarte bun.


Marti ne-au venit perdelele si casa deja incepe sa arate a casa numai buna de locuit.

 Au inceput sa apara primele decoratiuni de Craciun la noi acasa.

Joi a fost o zi plina, a inceput cu o roata blocata la masina exact cand trebuia sa plec in alt oras la inmormantare, am varsat cafeaua in masina si apoi vinul pe fotoliu. Am incheiat-o insa cu un mic shooping pentru ultimul cadou.

Cu covoarele puse pe jos parca chiar am terminat cu renovatul...

Am facut o vizita pentru a cadorisi o frumuste mica. Ziceti voi ca nu ii sta bine cu caciulita de craciunita.

Duminica am facut o groaza de prajituri si mancare, dar nu am mancat sarmale sau salata de beauf, ci am incheiat ziua cu o salata delicioasa.

Cum v-au trecut sarbatorile? A fost mosul pe la voi? Ati fost cuminti?