24 iunie 2013

Saptamana in imagini (26)!

Caldura asta ma moleseste groaznic asa ca o sa fiu mai putin vorbareata azi.

Cafeluta mea e mult mai vesela din canita asta!



 Paste carbonara, varianta prietenului meu!

O mica ploaie dupa-masa e mai mult decat binevenita.

La cat de bine gateste prietenul meu ar fi trebuit sa am vreo 100 de kg pana acum.

 Pe cat de frumosi, pe atat de periculosi. Mi-au distrus piciorele, un mare NOT!

Stateam eu linistita si pierdeam vremea pe net si vine prietenul meu si ma intreaba daca imi plac cartofii cu oua. Mi s-a parut ciudata intrebarea, dar am zis ca "da". L-am intrebat "de ce?" si mi-a raspuns ca aia face el. Dupa ceva timp a venit si mi-a zis "Vrei cartofi cu ou si talent?". A fost foarte funny, dar cand am vazut rezultatul am fost incantata. 

Daca tot au venit caldurile pot sa-mi etalez si eu fustitele. Asta e una dintre preferatele mele, nici nu o simt.

Saptamana voastra cum a fost?




sons of anarchy seasons 4 dvd box set sons of anarchy seasons 5 dvd box set revenge season 1 dvd box set revenge season 2 dvd box set