20 martie 2014

NOTD: French feather eye!

Daca in postarea trecuta "saptamana in imagini" mi-ati vazut unghiutele scurte, de data asta o sa fiti surprinse sa le vedeti iarasi lungi. Nu s-a intamplat nici o minune, pur si simplu pozele sunt facute inainte de a-mi taia unghiile. Stickerele water decals din postarea de azi trebuiau musai asociate unor unghiute lungi. 


Stiti deja cat de mult iubesc water decals, asa ca nu o sa va mai vorbesc despre asta iarasi, o sa pun direct pozele. Am optat de data asta pentru niste stickere tip french, care te duc cu gandul la penele de paun. 







 Si o privire mai indeaproape:


Au fost putin mai greu se aplicat deoarece a necesitat o oarecare precizie aplicarea lor, pentru a arata ca un french natural. De asemenea erau cam late pentru unghiile mele, si cred ca pentru ale oricui, si a trebuit sa elimin excesul de pe langa unghie, un proces mai anevoios. Oricum, eu zic ca a meritat migaleala, voi ce parere aveti?

Daca va tenteaza aceste stickere, sau orice altceva de pe bornprettystore, am si un cod pentru voi VBJ61.