24 martie 2014

Saptamana in imagini (52)!

Saptamana trecuta a fost una insorita si putin atipica pentru mine, dar a trecut extrem de repede. Parca saptamanile de primavara trec mai repede decat cele de iarna. Numai eu am impresia asta?

 Am inceput saptamana cu o masa compusa din fructe: banana, mandarina si para. 


 Am gasit lip butter-ul acesta de la Astor in Auchan la doar 10 lei. Nu mi-a venit sa cred cand am vazut pretul si am ales cu greu unul cu tenta portocalie. 

Am fost cam dezamagita cand nu am mai vazut ardeii copti printre ingredientele de la Salad Box, dar i-am inlocuit cu ciuperci si rucola, fara carne de data asta.

 Am plecat la Cluj de joi si o parte din bagaj a constat in frumusetile astea mici.

Pentru ca vineri a fost o zi lunga m-am rasfatat cu varianta cea mai mare de cafea de la Starbuck.

 Batoanele astea mi-au facut cu ochiul in Lidl, dar sunt un Big NO, au un gust extrem de artificial, nu le recomand. 


In weekend a gatit prietenul meu pentru niste colegi de-ai lui, pizza, haiose cu ciocolata si o "pizza desert", cum a numit-o el.

Ador cana asta de cafea!

Am ridicat gentuta asta de la vamala, si desi e frumoasa are o mica problema despre care o sa va vorbesc probabil cand o sa v-o prezint mai pe larg.

Saptamana voastra cum a fost?