1 aprilie 2014

Saptamana in imagini (53)!

Iata ca prima luna de primavara s-a dus si vremea e din ce in ce mai frumoasa. Probabil ca m-ati dat disparuta, dar saptamana trecuta a trecut pe nesimtite si nu am reusit sa postez nimic, desi duminica am facut cateva poze pentru o postare. Inceputul acesta de saptamana e putin aglomerat dar saptamana aceasta promit sa postez ceva. Acestea fiind spuse, sa trecem la poze!


Am primit laptic de vaca de la tara si am luat o gustare delicioasa. am incercat si biscuitii Poieni si sunt tare buni, desi tot cei Belvita sunt preferatii mei.



Ador combinatia de orez cu ciperci si ardei copti!

Cerealele le-am luat din Lidl si imi plac tare mult, desi nu sunt foarte bogate in alune sau stafide. In ultima clipa am adaugat si o jumatate de banana in farfurie, delicios!


Cea mai frumoasa surpriza, un telefon nou si verde! Mi-a dat ceva emotii decodarea lui, dar acum sunt tare incantata de el. Asadar, acum ma gasiti si pe instagram cu diathinks!

Mancare japoneza, yammy!

Mica captura din Mall! Abia astept sa incerc ceaiurile, am ales unul din fiecare sa vad care imi place cel mai mult. Minideodorantul Nivea l-am primit la o plimbare prin mall. Sunt curioasa cum e.

V-am spus ca am facut poze pentru o postare, dar nu v-am spus ca este vorba de o postare tip outfit. Iata si un mic preview!

Cina de duminica a fost pregatita de prietenul meu.

Saptamana voastra cum a fost?