26 aprilie 2014

The One!

M-am tot gandit ce titlu sa pun acestei postarii si pana la urma am ales varianta simpla. Mi-am spus ca sigur o sa stiti despre ce o sa va vorbesc astazi, citind aceste cuvinte. Cu siguranta ati vazut reclamele de la televizor, zumzetul de pe blogurile de beauty sau ati  rasfoit catalogul, astfel incat ati auzit deja de noua gama, The One, de la Oriflame.




Oriflame a creat aceasta noua gama pentru a obtine modul perfect in care sa imbine moda cu standardele inalte de calitate ale machiajului. Astfel, devine foarte usor sa iti alegi cel mai potrivit produs, in functie de orice situatie, The One cuprinzand 3 game distincte: Frumusete de zi cu zi, pentru folosul zilnic, Mega Impact, pentru a crea o impresie puternica, Ultra Rezistenta, pentru a arata fantastic intreaga zi.

Eu am facut cunostiinta cu Oriflame prin liceu, dar abia prin facultate am devenit si client. Ce putea fi mai placut, in timpul unor cursuri plictisitoare, decat sa rasfoiesti un catalog? Si apoi, sub impulsul momentului, sa si cumperi vreo 2-3 chestiute pe care ti s-a pus pata de la "prima vedere". Timpul a trecut si dupa terminarea facultatii nu am prea mai avut acces la cataloagele Oriflame, asa ca m-am tinut departe de tentatii. Intre timp, am devenit si un consumator mai informat, care nu mai cumpara sub impulsul momentului. 

In toamna am intrat in posesia unor produse Oriflame care m-au surprins placut. Parfumul VIP imi place foarte mult, si a cucerit-o si pe surioara mea. Serul Ecollagen si-a castigat locul in rutina mea de seara. Experienta aceasta placuta, m-a facut curioasa in ceea ce priveste gama The One. Am rasfoit in ziua de Pasti un catalog si am fost tentata sa iau unele produse, mai ales acum ca au un pret de lansare mai mic, dar, fiind pe fuga, nu am vrut sa iau decizii pripite. Totusi, gandul mi-a ramas in special la fardurile crema.


Eu sunt o lenesa si o nepriceputa in ceea ce priveste machiajul ochiilor, asa ca fardurile crema sunt salvarea mea. Am observat in noua gama The One niste culori foarte frumoase, care cu siguranta m-ar ajuta sa obtin o privire fermecatoare fara prea mult efort. Sunt tare curioasa cum stau la capitolul rezistenta!

Pe voi va tenteaza ceva din aceasta gama?