24 aprilie 2014

OOTD: Alba Iulia visit!

V-am mai spus ca acum ceva vreme am fost in vizita la surioara mea la Alba-Iulia. Ei bine, desi nu am stat decat 3 zile, m-am apucat de bagaj cu 3 zile inainte de plecare si "Cu ce o sa ma imbrac?", a fost principala intrebare. Stiam ca o sa umblam mult pe jos, asa ca avea nevoie de ceva comod, dar nu prea stiam cum o sa fie vremea asa ca am tot fost in dubii ce sa pun, astfel incat sa nu car multe dupa mine. Iata ce am ales sa port in prima zi petrecuta acolo.

 Trenci: Amisu, Geanta: Stradivarius, pantaloni: Pimkie (via Kurtmann), Camasa: Romwe, Ochelari: Firmoo, Cercei, papuci: random.



Am purtat camasuta cu inimioare a 2-a oara de cand o am si imi place tare mult. Totusi, am fost tare surprinsa cand am primit-o si mi-am dat seama ca nu observasem detaliile de pe umeri, care nu ma prea incanta. Am asortat-o cu o pereche de cerecelusi cu inimoare, la fel de rosii. In una dintre poze se pot vedea mai bine.



Pozele le-am facut in Cetate, intr-un decor foarte frumos. Cred ca acesta este si motivul pentru care am iesit si eu bine in poze. In asemenea atmosfera e greu sa nu te simti in largul tau.



Sper ca v-a placut tinuta mea vesela si, inainte de a-mi lua ramas bun, vreau sa va indemn sa nu ratati Cetatea daca aveti drum prin Alba, nu o sa regretati!