9 iunie 2014

Saptamana in imagini (61)!

 Saptamana trecuta s-a scurs foarte repede! Ma bucur ca este cald, desi cu vantul nu ma impac prea bine. Cu toate ca ma trezesc mai devreme decat o fac cand sunt acasa, ma simt ca in vacanta aici. Am si poze mai multe pentru voi, desi timp de alte postari nu am avut.

 Luni, dupa ce am facut ultimele cumparaturi si rezolvat ultimele treburi, am inceput sa-mi fac bagajul.


 Marti seara am ajuns in Spania, dupa un zbor de 3 ore si inca aproape atatea petrecute prin aeroport.

 Aici am o camera foarte frumoasa, cu o oglinda mare, cum mi-ar placea sa am si acasa.
 Ma rasfat cu jamon, iar mama mi-a facut tortilla cu dovlecel. Seara, dupa plimbare, bem un ceai verde si am incercat pentru prima data si paraguayos. Sunt tare bune! Din cand in cand, mai savurez si cate un Shandy!

 La o plimbare prin Lecera, satul unde o sa stau pana in 19 iunie!

 Mama mi-a facut o paella cu fructe de mare delicioasa!

Si daca tot v-am aratat atata mancare sa va arat ca mai fac si miscare. Nu am mai facut programul de abdomen a lui Jillian, pe care o sa-l reiau acasa, dar fac o ora de mers si jogging cu mama. Ieri am facut putina miscare si cu bicicleta.

 Sambata a fost dupa-masa de shopping.

 Am stat in Primark vreo 3 ore si nu am mai reusit sa vad tot centrul comercial.

 Cand am fost acum 3 ani nu era Puerto Venecia, care este cea mai mare destinatie comerciala si de petrecere a timpului liber din Europa.

Duminica am luat pranzul la un restaurant dintr-un sat apropiat si am incercat urechiile de porc si un desert cu ingetata tare bun.

Saptamana voastra cum a fost?