4 iunie 2014

Saptamana in imagini (60)!

Daca mai amanam mult postarea asta ma prindea saptamana viitoare si trebuia sa fac o postare 2 in 1 cu ultimele 2 saptamani. Ei bine, de data asta am o scuza plauzibila, ieri seara am ajuns in Spania! Totul s-a derulat rapid, vineri dimineata am primit biletul si ieri seara am aterizat la Zaragoza. Imi era dor de aceasta tara, dar ajunsesm sa cred nici anul acesta nu o sa ajung sa o vad. Ei bine, m-am inselat si iata-ma aici!

Luni a ost o vremea asa frumoasa ca m-am incumeta sa merg sa-mi iau sandalute si am luat si o crema cu SPF mai mare. Am incercat si inghetata aceasta de la Lidl si mi-am luat chiar si o floricica frumoasa.


 Pentru ca nu-mi mai suportam parul, care era extra filat si se rodea in ultimul hal, cu toate ca grija fata de el era mai mare ca niciodata, am facut o vizita la frizerie si m-am intors acasa cu o coafura noua si un par mai sanatos.

 Dupa experienta placuta cu oja Golden Rose de aici, mi-am amintit ca am inca una netestata si am pus-o pe unghiute. Rezultatul m-am incantat peste masura!

 Am mancat si primul dovlecel de anul acesta, facut la cuptor by my boyfriend.

 Ador salata facuta cartofi noi si legume! Aveam niste mere de care nu m-am mai prea apropiat asa ca am facut primul meu strudel cu mere, foarte bun a fost! Nu sunt mare amatoare de capsuni, dar fiindca sunt sanatoase mi-am facut cu ele un shake cu lapte. Intr-o vizita in Auchan, pentru a face cateva cumparaturi pentru Spania, am gasit si Redd´s cu mojito si abia am asteptat sa-l incerc. Ei bine, pentru mine a fost primul si ultimul pentru ca nu m-a prea incatat.

Bineinteles ca dupa ce m-am pregatit eu de vara cu sandalute si creme cu SPF ridicat vremea s-a hotarat sa se schimbe. Duminica a fost extrem de urata vremea la Cluj, dovada si aceasta poza facuta din parcarea de la etaj din Iulius Mall.

Saptamana voastra cum a fost?