29 mai 2014

Produse consumate!

Cand am facut pozele pentru aceasta postare am cautat in arhiva cand am facut ultima postare de acest gen. Stiam ca a fost de mult dar tot am fost socata sa vad ca au trecut luni bune de atunci (ultima postare fiind in noiembrie anul trecut). Probabil ca v-ati astepta ca, in aceste conditii, sa fie un numar mare de ambalaje, dar realitatea nu sta chiar asa. Chiar nu pot sa inteleg cum unele fete consuma atatea produse... E drept ca am cateva care sunt pe terminate de ceva vreme, dar cum golirea lor se lasa asteptata, nu am mai amanat postarea.


Si cam astea ar fi produsele pe care le-am consumat, in cutiuta in care se odihnesc pana sa apara in aceasta postare, in dulapul din balcon.




Aceste cremute de la Cosmetic Plant, gama Bioliv, mi-au placut foarte mult, in special crema de fata. Hidrata foarte bine, nu mi-a cauzat probleme, ba din potriva, tenul meu parea luminos cand o foloseam. Atat de mult mi-a placut ca eram hotarata sa o cumpar dar pana sa o gasesc intr-un magazin (m-am tot uitat dupa ea prin supermarketuri si DM fara succes) am primit o alta crema pe care o folosesc acum. Crema de ochi a fost si ea ok, nu m-a cucerit la fel de tare ca cea de fata, dar in cazuri de urgenta as recumpara-o.

Despre tonerul Capra Nera v-am povestit aici si l-ati vazut si in preferatele anului. Pana la acest toner nu vedeam util un astfel de produs, dar acesta mi-a schimbat parerea. Lotiunea micelara de la Avene mi-a placut, dar nu la fel de tare ca cea de la Bioderma. Deodorantul de la Nivea a fost ok si el, dar nu e the one.

Spumantul de baie de la I love l-am folosit doar ca gel de dus. A aparut si el in favoritele anului, deci clar mi-a placut foarte mult, doar ca am crezut ca nu se mai termina. Poate nu pare asa gigantic dar cei 500 de ml ai sai mi-au ajuns luni bune. Probabil ca o sa va mai vorbesc despre el intr-un post viitor. Despre balsamul de buze de la Apidermin puteti citi aici, acesta este al doilea tub folosit de mine, il vad potrivit mai ales inainte de culcare sau cand nu intentionati sa aplicati un ruj peste. Gelul de curatare de la Mario Badescu e in top 2, mi-a placut foarte mult. Si despre el puteti citi mai multe aici.

Cam astea au fost produsele cosmetice consumate, bineinteles ca am omis intentionat ambalajele de la pasta de dinti, dischetele demachiante si alte consumabile care pentru mine nu prezinta interes la alte fete. Sincer, eu sunt genul de persoana care daca se intelege ok cu un produs nu isi prea doreste ca acesta sa se termine, pentru ca inlocuirea lui imi da intodeauna batai de cap. Singur produs care nu ma supar cand se termina e gelul de dus. Sunt atatea de incercat, cum sa ma rezum la unul singur?

Voi cum stati cu golirea produselor? Consumati mai multe sau mai putine ca mine?