5 mai 2014

Saptamana in imagini (57)!

Sper ca ati trecut cu bine peste weekendul acesta cu cod galben, portocaliu si de orice alta culoare ar mai fi fost el. Eu abia astept sa vina odata primavara (cu adevarat), sa-mi pot scoate fustitele si balerinii la aer.

Luni am ridicat camasuta aceasta de la posta. E foarte frumoasa, doar ca inchisa nu arata cum ma asteptam. Oricum, merge deschisa peste un maieu, tricou sau chiar o bluzica cand e mai rece.


 Mi-am facut o limonada delicioasa cu ananas, preferata mea!

 Saptamana trecuta am purtat o oja "nisipoasa"de la Golden Rose.

Saptamana trecuta m-am delectat cu o rulada cu spanac facuta de mine (daca vreti reteta spuneti-mi si revin cu un link), cu cozonac de la bunica, prajitura cu malai de la vecina, paella si o salatica in care am adaugat pentru prima data germeni si seminte, yammy!

 Vineri cand am plecat de acasa vremea era frumoasa si am optat pentru o rochita si balerini, apoi s-a stricat rau vremea...dar tot cu rochita si balerinii am ramas!

Am inceput si eu aceasta provocare pe instgram si m-am gandit sa va arat si voua pozele mele. Am fost sa-mi iau costumul de baie de pe wishlist, dar nu l-am gasit in C&A in Cluj. Daca vreti puteti sa ma urmariti acum si pe instagram cu @diathinks.

Saptamana voastra cum a fost?