13 mai 2014

Saptamana in imagini (58)!

A mai trecut o saptamana! Parca timpul trece tot mai repede acum ca s-a gandit si primavara sa isi faca simtita prezenta. Sau o fi doar impresia mea?

 Chiar daca  este cald, eu tot nu renunt la ceaiuri. Cel verde cu lamaie e preferatul meu. Ochisem acesta cana cocheta de ceva vreme si, cand am observat ca inca mai era in magazin, nu am mai stat pe ganduri.



 Spring selfie!

 Pepenele galben de preferatul meu, acesta a fost chiar delicios. Presimt ca nu o sa-mi lipseasca din frigider. Prietenul meu a facut un pranaz delicios si am incercat pentru prima data iaurtul Oikos cu kiwi. A fost bun, dar parca tot cel de la Muller cu melon si ananas e preferatul meu. 

 Prietenul meu a facut acest tort pentru aniversarea de 2 ani a nepoatei lui, e asa dragut!

 Am primit o surpriza din partea Ivatherm. Chiar aveam nevoie de o astfel de crema, acum ca se apropie vremea de sandale.

Prietena mea mi-a adus bunatatile de mai sus din Austria. Ciocolata a fost geniala, am manacat-o pe toata dinatr-un foc, desi nu sunt fan dulciuri...

 Duminica am facut o mica escapada in Cheile Turzii. Escapada pentru care nu era deloc pregatita, dupa cum puteti observa din tinuta mea.

Si ultima saptamana din provocarea de pe instagram, zilele 5 - 11.

Saptamana voastra cum a fost?