31 ianuarie 2015

NOTD: Enjoy your dark side (Farmec)!

Cand am primit oja aceasta, primul meu gand a zburat spre liceu. De ce? Pentru ca ultima data cand am purtat negru pe unghii a fost in liceu (deci acum multi ani). Inca nu prea imi vine a crede ca a trecut chiar atata timp de atunci, dar ma bucur ca am avut ocazia sa port iarasi o oja neagra. Probabil ca eu nu mi-as mai fi cumparat o asemenea culoare de una singura...si nu as fi stiut ce pierd.



Daca in liceu, asociam oja neagra perioadei mele "usor rock", acum mi se pare ca aceasta culoare arata elegant pe unghii si infrumuseteaza cu precadere unghiile scurte.



Oja aceasta face parte din colectia de toamna-iarna 2014 si nuanta se numeste "Enjoy your dark side". Am aplicat-o in 2 straturi si nu am aplicat top coat, tocmai pentru a o poza in pielea ei. Din pacate inca nu ma descurc cu noul aparat si nu am reusit sa surprind in poze cat de frumos sclipeste, chiar si fara top coat. 

Se aplica cu usurinta. Are o textura destul de lichida, dar nu e nevoie de mult efort pentru a se aplica uniform.


Sunt curioasa, voi purtati oja neagra?