12 ianuarie 2016

5 lucruri pe care le-am facut pentru prima data in 2015

Am vazut prima data acest gen de postare la Camelia si mi s-a parut foarte interesanta. Am zis sa fac si eu o scurta retrospectiva a anului 2015. Mi-a facut placere sa imi amintesc aceste lucruri.



1.  Am facut primul meu cheesecake. Inca din 2014 imi doream sa fac cheescake de ziua mea, dar abia 2015 a fost anul in care am reusit. Am facut un cheesecake cu oreo si nutella si s-a mancat tot in cateva minute, desi am cam ars blatul. Data viitoare o sa fac un cheesecake la rece, asa sigur nu mai ard nimic.

2.  Am fost cu barca. Va vine sa credeti ca pana la varsta asta nu fusesem cu barca? Nici macar cu una cu vasle pe un lac artificial. A fost foarte fain! Mai ales ca prima data am fost cu barca in Delta. Am fost si prima data in Delta. Demult vroiam sa ajungem intr-un concediu in Delta si 2015 a fost anul in care am reusit.



3. Am cumparat primele mele beauty box. In materie de cosmetice, mi-am facut curaj si am cumparat primele mele beauty box, datorita carora am avut ocazia sa incerc si primele mele cosmetice high-end. Cea Douglas e preferata mea!

4. Am reusit sa-mi fac bucle acasa. Nu stiu ce s-a intamplat anul acesta, dar a fost primul an in care buclele mele facute acasa au rezistat. Le fac cu un ondulator conic Remington si aproape am devenit experta. Doar ca pe cand m-a invatat cu el m-am tuns. Simteam nevoia de o schimbare si m-am tuns destul de scurt. Asta nu e "lucru facut pentru prima data in 2015", cand eram in liceu m-am mai tuns scurt.

Puteti vedea si tortul de care va spuneam la punctul 1

5. Am spus "DA". In anul 2015 am avut parte de cea mai mare supriza ever, am fost ceruta in casatorie. Din pacate inelul mi-e mare si e la stramtat. Am degetele foarte subtiri. Cand am fost cu el la stramtat, tipa de acolo mi-a spus ca cea mai mica marime care le-o aduce in magazin e 49 si se pare ca eu am marimea 47.

Sper ca v-a facut placere sa cititi aceasta postare. Daca aveti timp sa imi lasati in comentarii cateva lucruri pe care le-ati facut prima data in 2015, mi-ar face mare placere sa le citesc.