15 martie 2014

Virusul Iherb sau prima mea comanda!

Fara doar si poate ati auzit de siteul iherb caci e foarte prezent in blogosfera. La inceput am fost indiferenta pentru ca nu fac comenzi de pe site-uri internationale, decat in cadrul colaborarilor cu diverse site-uri. Si faptul ca nu detin un card pentru plati online nu m-a ajutat, asa ca am stat cuminte. Am citit toate postarile cu achizitii iherb ale colegelor mele de blogosfera si treptat mi-a fost trezita curiozitatea, caci tot apareau diverse produse laudate aproape de toata lumea, la preturi foarte bune. Intr-o zi nu am mai rezistat tentatie si m-am alaturat unei comenzi comune pe blogul Suddesei. Am luat atunci doar exfoliantul de la Derma E, caci vroiam de mult un exfoliant cu AHA si acesta era bine cotat pe beautypedia si avea si un pret bun. 

Dupa ce l-am primit, am inceput sa-l folosesc, mi-a placut si apoi am inceput sa ma gandesc la o comanda individuala pe Iherb. Mi se terminase tonerul, aveam nevoie de o crema cu protectie solara si tocmai atentasem la pusculita, asa ca era momentul oportun. Am dat o raita pe bloguri sa vad ce se merita sa mai adaug comenzii, am imprumutat cardul surioarei si am facut prima mea comanda. 

Mi-a placut ca produsele au ajuns intregi la destinatie, fiind bine impachetate, capacelele anumitor produse fiind lipite cu scoci. Am facut comanda intr-o seara de miercuri, a doua zi a fost expediata si peste 2 saptamani si o zi, intr-o vineri, primeam avizul. Iata ce am luat!




Soothing toner Derma E a fost cel care m-a determinat sa dau comanda. Mi se terminase tonerul cel de la Capra Nera si ma invatasem sa am si un produs de acest fel in rutina mea. Cum pretul celui de la Capra Nera e mai ridicat am decis sa ma reorientez. Am consultat beautypedia si am vazut ca acesta e la un pret decent (11, 17 $) si cotat cu best asa ca mi-am zis ca trebuie sa il am.

Crema Kiss my face face + neck SPF 30 a fost a doua pusa in cos. Gasirea unei creme cu protectie solara pentru fata a fost intotdeauna o mare provocare pentru mine. Cum deja au fost cateva zile cu soare destul de puternic si cum primavara ne bate la usa (sper), am pus si o crema cu protectie solara in cos, tot cu best cotata pe beautypedia. Pretul mi s-a parut bun, 9.95 $.


Silk Wrap Body Lotion Alpha Hydrox am vazut-o pe blogul Sihayei si mi-a facut cu ochiul. Am zis ca poate amelioreaza urmele de pe spate. Cotata cu good pe beautypedia si la pretul de 11,23 $ pentru 340 g mi s-a parut o afacere tare buna.


Eye Enhacing Duo Setul de la Ecotools l-am luat pentru ca citisem numai de bine despre pensulele Ecotools si aveam nevoie de niste pensule pentru ochi, la capitolul asta stau mai prost. Mi-a placut ca am 4 tipuri de pensule in 2 pensule si mi s-au parut bune de luat cu mine in weekend-uri. Pretul mi s-a parut si el foarte bun, 5.99$ asa ca au ajuns in cos.


Powersmile de la Jason, am luat-o pentru ca tot citisem pe blogul Andreei despre pastele de dinti de la Jason si m-a convins. Adevarul e ca vroiam sa iau alta, dar fiind asa de multe m-am incurcat si am ales-o pe aceasta. Acum gasiti produse Jason si la noi, pe site-ul cele de la Organic Baby.

As mai fi pus cate ceva in cos, dar noroc cu surioara mea care m-a adus cu picioarele pe pamant. Imi pare rau ca am uitat sa imi aleg un produs din categoria freebie, as fi vrut un balsam de buze. Asta e, data viitoare o sa fiu mai atenta.

Per total pot sa va spun ca sunt foarte multumita de comanda, am platit 37,70 $ (transport inclus), avand  reducerea de 10% pentru prima comanda. Odata cu prima comanda am primit si eu un cod, QFZ171 , pe care il puteti folosi pentru 5$ reducere la o comanda sub 40 $ si 10 $ reducere la o comanda peste 40 $. 

Imi place ca pot testat produse bine formulate de la firme care la noi nu se gasesc, sau care au preturi mult mai mari aici. Singura chestie neplacuta este ca, la varianta de transport cea mai ieftina, nu aveti cum urmari comanda si daca aceasta nu ajunge nu o sa vi se restituie banii, asa ca daca stiti ca v-au mai disparut colete ganditi-va de 2 ori inainte sa comandati.

Pe voi va tenteaza acest site? Ati comandat de la ei?