4 iunie 2012

First OOTD!

Parca au trecut secole de cand am postat ultima data si imi era tare dor. Azi am zis ca nu se poate asa, asa ca am lasat deoparte sesiune, dizeratatie si mi-am facut timp de o postare mai altfel. Dupa cum v-ati putut da seama din titlu o sa vedeti azi, pentru prima data, un OOTD pe blogul meu.

Va spun de pe acum ca nu sunt o persoana foarte fashion. Imi place sa admir tinutele frumoase, dar nu prea investesc in crearea unor tinute ca la carte pentru mine. Cu toate astea, azi am profitat de vremea frumoasa si mi-am etalat platformele pe care vi le-am aratat deja pe facebook.  Sper sa va placa tinuta mea.



O privire mai in detaliu:



Platformele de pe Oasap mi se potrivesc de minune. Sunt primele platforme pe care le-am achizitionat si sunt incantata de ele. Va marturisesc ca eu toata vare umblu cu o pereche de saboti, pe care ii am de vreo 7 ani deja si care trebuie inlocuiti pentru ca deja isi arata varsta. Platformele astea sunt exact pe gustul meu si, contrar ideilor mele initiale, sunt extrem de comode.




Ce am purtat:
  • Platforme: Oasap;
  • Pantaloni: no name;
  • Bluza: facuta de bunica;
  • Agrafa: Oasap;
  • Cercei: Primark;
  • Pandantiv ceas: Julia Bijoux;
  • Genututa: no name (primita cadou).

Sunt curioasa ce parere aveti de micul meu outfit. Mie imi place mult sa port galben, iar bunica m-a nimerit la fix cu aceasta bluzita. V-ar mai placea astfel de postari? Va spun ca o sa mai fie sigur una, caci i-am promis Elei ca o sa fac un outfit cu fustita luata din H&M. 

Ma duc acum la invatat. Ma gandesc ca zilele astea invat pentru ultimul examen din facultate si nu ma simt melancolica deloc, ci doar usor usurata. Pe voi ce sentimente v-au incercat la ultimul examen?