17 ianuarie 2013

NOTD: Yves Rocher Vernis Nail Polish! + Farmec Quick Dry!

Astazi o sa va prezint oja pe care v-am aratat-o in postarea aceasta, de la Yves Rocher. Este, de fapt ,o mini oja si, cand o sa vedeti in brosura ca scrie mini oja, sa va ganditi la o oja minuscula. Eu mai vazusem la prietena mea dimensiunile ei asa ca nu am fost foarte surprinsa. Stiu ca scrie cantitatea si in brosuri, dar se intampla deseori sa omitem acest aspect.

Mi-am ales o culoare mov inchis deoarece intotdeauna am impresia sa nu am oje in aceasta culoare. Cand am primit coletul am si incercat-o pe o unghie si am fost tare dezamagita, zici ca ma dadeam cu acuarele, culoarea nu vroia sa fie uniforma nicicum in primul strat. Am aruncat-o in gentuta cu oje si mai apoi mi-am zis sa-i dau totusi o sansa ca poate isi merita cei 9 lei dati (destul de mult parerea mea). In primul strat s-a uniformizat groaznic, dar in cel de-al doilea strat a iesit foarte bine. Culoarea arata acum foarte frumoas. A si rezistat binisor, in poze e deja la a 3-a zi de purtare. In a 4-a zi am fost la bowling si am reusit sa imi si rup unghia mare, desi era deja foarte mica, dupa cum o sa observati din poze. Inainte sa trec la poze, trebuie sa ma plang si de faptul ca e tare nefotogenica, desi am avut lumina naturala si chiar si soare, iesea  albastra. Abia a treia zi am reusit sa ii surprind culoarea.







Sticluta e foarte mica si, ca urmare, pensula e cam greu de manevrat. E subtirica, dar si foarte scurta.


Si cam asa vroia ea sa iasa in poza, dar nu m-am lasat pagubasa.


Nuanta este 42 Violet electrique

Pentru realizarea manichiurii am folosit:


Am incercat pentru prima data spray-ul pentru uscare rapida de la Farmec si I love it! Nu stiu cum am putut trai fara el. Eu imi fac de obicei unghiile inainte de culcare si intotdeauna ma trezesc cu imprimeuri de la cearceaf. Ei bine, cu acest spray am rezolvat problema. E cam uleios in momentul pulverizarii, dar dupa ceva timp (destul de putin) senzatia dispare fara sa faceti nimic si nu ramaneti uleioase pe maini. Daca il incercati sigur nu o sa regretati.

Va place oja mea? Eu sunt foarte incantata cum arata pe unghii mici.