28 ianuarie 2013

Saptamana in imagini (7)!

De data asta m-am decis sa nu mai incep postarea plangandu-ma cat de repede a trecut saptamana, asa ca o sa trec direct la poze.




 De cand am vazut acest cappuccino in postarea Iguanitei numai la el mi-a stat gandul. Cu prima ocazie am pus mana pe el si am savurat cate unul in fiecare zi. E absolut delicios!

Am vazut si eu, in sfarsit, ultimul episod din sezonul 7 Dexter, savurand un pranz delicios si cam nesanatos.

In sfarsit mi-am pus si eu toate cosmeticele de "rezerva"intr-un singur loc. Le aveam imprastiate peste tot.

 Ce poate fi mai placut decat sa iti incepi ziua cu un pachet plin cu bunatati?

 
O seara de vinei in club si tequila...Nu va speriati...vedeti bucata aia din sticla de apa minerala? Ei bine, din aia am baut eu. E greu sa fii sofer in ziua de azi.

Sambata a mers un pahar de vin perfect, dupa apa minerala din seara precedenta.

O tinuta lejera pentru o duminica relaxanta! Cu ocazia asta am incercat sa asortez cureaua la o tinuta. Ce parere aveti?

Vreau sa va rog iarasi, sa ma ajutati cu un like la aceasta poza daca aveti cateva clipe libere. O sa ma gandesc la o metoda de a va multumi pentru ajutorul acordat. 

Saptamana voastra cum a  fost?