7 ianuarie 2013

Saptamana in imagini(4)!

Saptamana trecuta am tras chiulul de la postat saptamana in imagini, dar sper sa ma intelegeti. Nu a fost doar ultima zi a anului, ci si ziua mea de nastere si am mai fost si plecata. Azi o sa o fac o postare putin atipica, o sa pun poze din saptamana cu Craciunul si din cea cu Revelion, dar nu o sa pun o poza pentru fiecare zi. O sa vedeti imediat despre ce vorbesc.

Am inceput sarbatorile cu o vizita la tara la bunica, ca in fiecare an. A fost nevoie de putin impins la masina prin anumite zone, dar a fost funny si am ajuns la destinatie pana la urma.



Anul acesta prajiturile le-am facut eu si prietenul meu. Au fost doar 3: Snikers, inghetata falsa si rafaello, dar au fost delicioase.

Si de Craciun si de Revelion am purtat pe unghii oja Flormar pe care v-am aratat-o in postarea cu preferatele anului.

 Intr-o vizita am dat de acest catelus superb si dragastos. S-a chemuit frumos la pieptul meu si tare greu mi-a fost sa ma despart de el.

De ziua mea prietenul meu mi-a facut acest tort. Spuneti voi daca nu e foarte dragut din partea lui? V-am spus ca imi plac fluturii, nu?

 Pentru prima data de revul asta am ajuns la artificii in Piata Unirii, foarte frumos a fost.

Am primit cadouri inainte de Craciun, de Craciun, intre Craciun si anul nou, in ziua de rev si chiar si dupa. Asa e cand ziua ta cade in preajama sarbatorilor, plus ca primesc si cadouri 2 in 1.


Look-ul meu de rev, facut foarte pe fuga, dar eu zic ca aratam dragut.

Dupa ce in seara de rev ne-am rasfatat cu mancare mai putin sanatoasa si cu bauturi spirtoase, am inceput anul cu o salata de fructe. Sper sa mananc la fel de sanatos tot anul.

Prin 3, dupa ce ne-am revenit dupa noaptea de rev, ne-am facut curaj si am iesit din vizuina la un film. Prietenul meu vroia demult sa vada hobbitul asa ca a fost ocazia perfecta. Mi-a placut filmul, dar daca stiam ca e pe parti nu mergeam, pana apare urmatoarea parte o sa uit ce s-a intamplat ca stau tare prost cu memoria. 

Miscarea nu e nicioadata in plus, chiar daca e vorba doar de ping pong. Dupa sarbatori orice miscare e binevenita.