29 octombrie 2013

Saptamana in imagini (35)!

Scriu abia azi postarea "Saptamana in imagini" pentru ca aseara cand am vrut sa o fac laptopu-ul meu si-a gasit sa faca fite si m-a indispus in asemenea hal ca am renuntat. Azi planuiam sa o public mai devreme,  dar am fost la tuns si a durat mai mult decat credeam. In fine, va avertizez ca urmeaza poze cu mancarica si a fost o saptamana cam saraca in poze...

 Nu sunt mare fana dulciuri, dar intotdeauna cand nu am asa ceva in casa imi trebuie ceva dulce. Asa ca, pentru a nu pofti la ceva dulce, mi-am luat biscuitii astia. Credeam ca sunt cu vanilie, dar abia cand am ajuns acasa si i-am pozat mi-am dat seama ca sunt cu lamaie. Au fost deliciosi!  Gustul lor mi-a amintit de o prajitura cu lamaie pe care o facea mama de sarbatori.


 Intr-o seara mi s-a facut pofta de paina prajita cu usturoi si unt. Imi place combinatia de paine prajita data cu usturoi si apoi cu putin unt, untul se topeste si e absolut delicioasa.

 Sambata dimineata am fost trezita cu un micu dejun. Delicios!

Vremea extrem de buna ne-a facut pofta de un gratar. M-am simtit ca si cum ar fi iarasi vara. Oricum, cred ca observati ca tehnologia isi spune cuvantul si cand e vorba de facut gratare...

 Si rezultatul muncii, bun dar nu foarte sanatos...

Duminica m-am intalnit cu vechea si buna mea prietena Alexandra. Mi-am amintit de liceu si m-a apucat putin melancolia.

Saptamana voastra cum a fost?