7 octombrie 2013

Saptamana in imagini (33)!

Astazi sunt cam obosita asa ca o sa fiu cam saraca cu vorbele (scrisul in cazul asta).

 Mi-am luat fursecurile astea cu vanilie din Lidl sambata dimineata pentru ca nu mancasem nimic si au fost delicioase. Am mancat din ele o saptamana, tocamai ce le-am papat pe ultimele 2 inainte de a scrie aceasta postare.


Mi-am facut niste paste cu piept de pui si sos rosu, exact cum imi plac mie!

Am fost harnicuta si am facut 2 postari. Ati vazut manichiura mea tomnatica, nu?

 Cred ca curierul e singurul care ma poate ridica insant din pat, asa a fost si cu coletul acesta. As vrea sa fiu trezita asa in fiecare dimineata.

Look of the day!

Am mancat o pizza de 1.000 gr la Toskana, impreuna cu prietenul meu. A fost delicioasa!

 Nu mai mancasem chiftelute cu sos de rosii de multa vreme. Noroc cu prietenul meu care a facut o mancarica absolut delicioasa.

Duminica am fost pe drumuri, dar vremea frumoasa si peisajul au facut condusul mult mai frumos.

Saptamana voastra cum a fost?