17 ianuarie 2014

Review: Mineral Hygienics starter kit!

Imi doream de mult sa incerc produse minerale de machiaj si vara trecuta, cand  cei de la Mineral Hygienics mi-au trimis un kit de produse pentru ten, mi s-a oferit ocazia. 

Cei de la Mineral Hygienics au produse potrivite pentru toate tipurile de ten, noncomedogenice, rezistente la apa, cu protectie solara si care ofera un aspect mai tanar tenului. De asemenea, produsele comercializate de Mineral Hygienics sunt fara chimicale, au proprietati anti-inflamatorii, ofera o rezistenta de durata, ingredientele adera la suprafata pielii dar nu sunt absorbite de aceasta, permitand pielii sa respire. Nu-i asa ca cu asemenea beneficii nu ai cum sa nu fi curios sa le incerci? 

Eu am incercat 2 fonduri de ten, o pudra, un bronzer si o pensula kabuki.





Inainte sa va vorbesc despre cum mi s-au parut mie produsele vreau sa va spun cum le folosesc. Va sfatuiesc sa nu indepartati de tot folia protectoare deoarece apoi o sa va fie mai greu sa lucrati cu produsul. Vorbesc despre folia aceasta:


Eu pun putin produs in capac, invart pensula prin capac si apoi, inainte de a pune pensula pe ten, scutur putin pensula deasupra capacului pentru a elimina surplusul de produs. Aplic produsele pe ten prin miscari circulare, desi in mod normal produsele pentru ten prefer sa aplic prin miscari de tapotare. In cazul acestor produse am observat ca miscarile circulare sunt cele mai potrivite. Puteti gasi pe site tip&tricks pentru aplicarea produselor.

Fondurile de ten pe care le-am ales, dupa ce am consultat rubrica aceasta de pe site, au fost Light si Fairly Light, care desi par diferite, mi se potrivesc amandoua. Vara foloseam Light, iar acum Fairly Light mi se potriveste perfect.


Fondurile de ten imi plac tare mult. Mi mi se pare ca acoperirea lor este medie, dar poti reveni cu produs (fara sa arate tenul incarcat) pentru a obtine o acoperire mai mare. Imi place foarte mult ca nu imi simt tenul incarcat, ba chiar nu le simt deloc pe ten. Tenul meu arata mai luminos si mai frumos dupa ce folosesc aceste produse, iar rezistenta lor mi se pare mare, fata de alte produse care dupa mai multe ore isi schimba consistenta. La capitolul rezistenta mi-a cauzat probleme doar vara, pe canicula, cand dupa cateva ore, din cauza transpiratiei, se vedea ciudat in zona fruntii, dar situatia se remedia usor cu ajutorul unui servetel. Un alt minus pe care l-am gasit ar fi faptul ca in zonele uscate trebuie aplicat mai putin produs pentru a nu le evidentia.


Pudra am folosit-o mai mult peste celelalte fonduri de ten pe care le am, deoarece peste fondurile de ten minerale nu consider necesar sa mai aplic o pudra. Pudra se comporta foarte bine pe ten, nu il incarca, mareste rezistenta fondului de ten si nu te face alba, se adapteaza foarte bine nuantei tenului.


Bronzerul are mici particule de sclipici prin el, dar pe fata arata tare bine. Se blenduieste usor si eu il folosesc mai mult pe post de blush. Arata tare natural pe ten, rezista foarte bine si  imi place ca nu e o nuanta prea inchisa. Eu am nuanta Cool Kiss, dar mai exista o nuanta mai inchisa.

Pensula este singura care nu m-a cucerit. Nu este o pensula rea, dar am altele mai bune. Aplica produsele ok, dar mi se pare cam aspra, comparativ cu alte pensule ale mele si, in plus, naparleste cam tare. Imi place ca este stufoasa si manerul are o lungime perfecta pentru a putea sa o folosesti usor.


Eu am o varianta mini a acestor produse, dar le puteti gasi la pretul de 20$ bronzerul, 20$ fondul de ten varianta normala de 20 g, sau 25$ varianta de 40 g. Pudra se gaseste la 18$ varianta normala si la 21$ varianta de 40 g. Daca vreti sa le incercati inainte de a va decide puteti opta si voi pentru un starter kit.

Ca o concluzie eu ma declar cucerita de aceste produse si, cu siguranta, o sa profit, cand o sa mai am ocazia, si-o sa  incerc si alte produse minerale.