22 ianuarie 2014

Cadouri...

A trecut ceva vreme de la Craciun si ziua mea, dar daca mai aman mult postarea asta o sa ma prinda Craciunul viitor. Asadar, iata ce mi-a adus mosul si ce cadouri am primit de ziua mea, care e foarte aproape de Craciun.

 Surioara mi-a luat acest guleras care imi place tare mult.



 Am primit si eu un Maybelline Color Tattoo, chiar eram curioasa sa-l incerc, un parfum, un spray de fata si un rimel care imi place tare mult.

 Eu m-am cadoritsit cu un peelingul de la Derma E, pe care il vroiam de multa vreme. A fost prima data cand am luat ceva de pe iherb si a fost o comanda comuna.

 Farmec mi-a trimis un cadou tare dragut de Craciun, agenda si parfumul fiind preferatele mele.

 Cineva stia ca imi tot caut o cutie pentru a depozita diferite chestii si am primit una perfecta.

 Tot de la surioaa mea am pimit acest pulover super sweet. 

De la buna mea prietena Laura am primit acest paltonas. Thank you sweety!

Am mai primit si niste banuti pe care i-am concretizat deja in cateva cadouri de la reduceri, dar alea o sa vi le arat intr-o postare viitoare.

Nu va mai intreb voi ce ati primit caci deja a trecut ceva timp de la sarbatori, dar sunt curioasa ce v-ati luat in perioada reducerilor.