7 ianuarie 2014

Favoritele lui 2013 (1)!

Sper ca nu v-ati saturat sa tot vedeti genul asta de postari, dar daca nu acum, atunci cand? Ati observat deja ca eu nu fac postari cu favoritele lunii, asa ca am zis ca macar o data pe an sa va prezint favoritele si sa pastram traditia de anul trecut, cand v-am vorbit despre favoritele anului 2012.

Astazi o sa va vorbesc despre favoritele in ceea ce priveste ingrijirea si zilele urmatoarele despre favoritele in ceea ce priveste machiajul si unghiile.




In ceea ce priveste ingrijirea tenului preferatele mele au fost:

Yes to carrots Daily Cream Facial clenser. Am incercat mai multe produse pentru curatarea fetei anul trecut si mi-a fost destul de greu sa ma decid, dar pana la urma m-am oprit la acesta datorita consistentei cremoase. Mi-am dat seama ca prefer pentru curatarea fetei produsele cu textura cremoasa, iar acesta e perfect, nu usuca tenul deloc. 

La capitolul crema de fata nu simt ca mi-am gasit-o inca pe "The one", dar totusi pot spune ca preferatele au fost crema de la Capra Nera (click pe denumire pentru review) si mai nou crema Bioliv de la Cosmetic Plant. 

Demachiatul bifazic Farmec a facut indepartarea rimelului mult mai usoara. Cu siguranta e un produs superb pentru zona ochiilor si il prefer oricand demachiantelor cu textura cremoasa.

Bioliv antiaging crema pentru contur de ochi a fost preferata mea pentru zona ochiilor, mi-a hidratat foarte bine zona si nu mi-a cauzat neplaceri.

Balancing toner de la Capra Nera a fost tonerul meu preferat. Inainte de a-l descoperi renuntasem in a mai folosi acest tip de produs, dar acum stiu sigur ca o sa folosesc toner in continuare, trebuie doar sa caut unul bine formulat.

Super Collagen Mask a  fost masca mea preferata. Ma rasfat cu ea mai ales acum in sezonul rece. Imi place ca are cam aceasi textura ca masca cu argila de la Farmec si nu o una cremoasa. In ceea ce priveste mastile nu-mi plac cele cremoase, mai ales cand vine vorba de indepartarea lor. Mai multe o sa va spun intr-un review.

BHA 2% gel Paula's Choice a fost un produs nou care mi-a facut viata mai usoara si pe care o sa-l recumpar cu siguranta. A fost si una din marile descoperiri ale anului.



La ingrijirea corpului si parului nu am multe favorite. Am incercat multe geluri de dus anul acesta, dar am ales ca favorit un produs 2 in 1: I love coconut&cream, care este atat un spumant cat si un gel de dus. Eu l-am folosit doar ca gel de dus deoarece de 1 an de zile am renuntat la cada in favoarea cabinei de dus. O sa va povestesc mai multe si despre el intr-o postare separata.

Uleiul pentru bebelusi Bubchen a depasit orice crema de corp incercata, imi pare doar rau ca m-am hotarat sa incerc un ulei pentru hidratare asa de tarziu. 

Desi poate parea ciudat nu am fost niciodata fana parfumuri, dar mi-am dat seama ca anul acesta am primit cateva si ar fi pacat sa nu le valorific. Preferatul meu e fara nici o indoiala cel VIP night de la Oriflame!

Desi am incercat cateva sampoane anul trecut cred ca cel de la Garnier cu avocado si unt de shea isi merita statutul de favorit. E un sampon bland, hidratant, la un pret la fel de bun.

Balsamul favorit a fost cel Matrix Color Care. L-am ales pentru simplu fapt ca parca lasa parul mai moale decat altele folosite, desi la capitolul balsam de par mi se pare ca majoritatea produselor fac treaba buna.

Favoritele voastre care au fost? Avem preferate comune?

PS: Doar azi si maine va mai puteti inscrie la giveaway!