30 decembrie 2013

Manichiura cu Farmec: Muddy Boots!

Pentru ultima postare din anul 2013 m-am gandit ca ar fi frumos sa va prezint o alta oja din noua colectie Farmec. Nu este vorba de orice oja, ci de oja mea preferata. De fiecare data cand am folosit celelalte 2 oje din colectie (pe care vi le-am aratat aici si aici) mi-am spus "Aceasta o sa fie preferata mea", dar dupa ce am pus aceasta oja pe unghii mi-am zis "Aceasta e clar preferata mea!"







 Nuanta mi se pare una deosebita si i-a placut pana si prietenului meu. Cred ca e greu sa nu iti placa aceasta culoare, care pe unghii arata mult mai bine decat in sticluta. De ieri imi tot admir manichiura si am impresia ca unghiutele mele au iesit direct de la salon, atat de bine arata. Culoarea e si mai frumoasa in realitate, de aproape se observa putin negru prin ea. Acest lucru se poate observa si in unele din pozele mele.





Nuanta se numeste Muddy Boots si cei de la Farmec o recomanda pentru a oferi unghiilor tale un efect glaciar. Eu cred ca unghiilor mele le-a oferit un aer rafinat. Mi-a placut ca, spre deosebire de celalte oje din colectie incercate, aceasta s-a aplicat usor, uniform si foarte frumos. 


Cred ca v-ati dat deja seama cat de mult imi place. Imi pare tare rau ca trebuie sa o sterg curand pentru a-mi pregati unghiile pentru seara de Revelion, cand o sa optez pentru rosu.

Acestea fiind spuse, va urez sa treceti in noul an intr-un mod cat mai placut. Sper ca noul an sa va aduca exact ce aveti nevoie si ce va doriti. La multi ani!

PS: Dupa ce treceti de agitatia Sarbatorilor nu uitati sa va inscrieti la giveaway.