16 decembrie 2013

Saptamana in imagini (42)!

Saptamana trecuta nu a fost una foarte interesanta si ma temeam ca nu o sa prea am poze pentru aceasta postare, dar se pare ca m-am inselat amarnic. Desi am fost mai mult ocupata cu curatenia si cumparaturile se pare ca m-am mobilizat foarte bine.

 Am decis ce prajituri o sa fac de Craciun si mi-am facut si lista cu ce am de cumparat, in stanga ingredientele pentru prajituri, in dreapta pentru o rulada.



 Dupa ce am tot spalat geamuri si am stat in frig am simtit nevoia de putina hidratare si am folosit o masca. Scuzati fata suparata, dar dupa ce s-a intarit mi-a fost cam imposibil sa zambesc.

A venit apoi timpul sa cumpar cele de pe lista. Bineinteles ca pe langa toate alea am mai aruncat cate un ochi si pe la alte raioane. Ei bine, undeva pe mijloc era un raion cu chestiute la 12 si 22 de lei tare interesate. Eu mi-am luat cutiuta de mai sus cu 12 lei si desi scrie cu ea Tea Time eu ma gandesc sa-i ofer alta intrebuintare. Mai erau si alte maruntisuri tare interesante si, daca nu luam deja toate cadourile de Craciun, cu siguranta gaseam ceva sa iau de acolo.

 Chiar daca a venit iarna si multe legume nu mai au acelasi gust eu tot mai am pofta de cate o salata.

Primul cadou a fost impachetat, astept impresii de la cadorisita...

 Si rulada pentru care erau ingredientele de mai sus. A fost prima mea rulada si a fost tare apreciata.

 Pana cand nu s-a mutat surioara mea nu aveam habar cum sta treaba cu florile, imi si imaginam ca dupa ce o sa ramanem doar eu si ele o sa moara foarte repede. Din fericire, se pare ca isi dau si ele seama ca imi dau silinta si mai fac cate o floricica.

 Prietenul meu mi-a facut o cina delicioasa!

Oitfitul de duminica, ador jerseul de la H&M, e asa calduros!

 Ne-am plimbat putin prin Piata Unirii...

Apoi am baut un vin fiert.

Sper ca v-au placut pozele mele cu fulgusor. Saptamana voastra cum a fost?