8 decembrie 2013

Sammy Dress International Giveaway !

Buna dragelor, am cam lipsit de pe blog saptamana asta deoarece mi-a fost mai greu sa ma mobilizez pentru o postare dar sper sa-mi spal pacatele cu acest mic giveaway. Dupa cum ati dedus probabil deja din titlul postarii, este vorba despre un giveaway in colaborare cu Sammy Dress. Este prima data cand colaborez cu ei, dar sper sa va placa ideea.

Pe siteul lor puteti gasi hainute de zi de zi, dar si tinute pentru nunta, inclusiv rochii de mireasa, gentute, papuci, bijuterii, si chiar si idei pentru cadourile de Craciun. Mai jos am facut o selectie cu obiecte care mi-au facut mie cu ochiul.

La categoria haine, dupa ore de bantuit site-ul, m-am oprit la cele de mai jos (click pe numar pentru a afla mai multe despre un articol vestimentar).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12



1 2 3 4 5 6 7 8 9

Am trecut apoi la categoria bijuterii, unde am ales urmatoarele.

1 2 3 4 5 6  8 9 10

Nu m-am putut abtine sa nu arunc un ochi si la gentute si pantofiori.
1 2 3 4 5 6 7 8

Daca v-au placut si voua cateva din piesele de mai sus, puteti sa va incercati norocul mai jos pentru a castiga un cupon de 15$ cu care sa va achizitionati produse de pe site. Poate vi se pare mica suma, dar gasiti o gramada de produse in acest pret. De exemplu, toate produsele alese de mine in colajele de mai sus sunt undeva sub 15$. Preturile sunt mai mici deoarce nu contin taxa de transport, dar in cazul castigatoarei aceasta o sa fie suportata de catre cei de Sammy Dress.

Daca va tenteaza sa castigati cuponul de 15$ trebuie sa respectati cateva reguli(Rules):

1. Urmariti blogul meu si blogul Sammydress prin GFC (Follow my blog and Sammydress blog via GFC);
2.  Sa dati like paginii de facebook a blogului meu si paginii de facebook Sammydress (Like my facebook page and Sammydress facebook page);
3. Lasati un comentariu cu numele cu care urmariti blogurile si numele cu care ati dat like si un link cu ce ati achizitiona cu 15$ de pe site, poate fi ceva ce am prezentat eu mai sus sau orice alt articol de pe site (leave a comment with the GFC name and the facebook name you used to like the 2 pages and the link with the product you would like to win up to $15 ( clothes, bags, shoes, jewelry etc) 
4. Pentru o sansa in plus dati share pe facebook giveaway-ului si specificati in comentariu daca ati dat share (For and extra entrie share the giveaway on facebook and let me know if you do it in the comment).

Pentru ca stiu ca este o perioada aglomerata giveaway-ul o sa dureze o luna, pana in 8 ianuarie, iar castigatoarea va fi aleasa cu random.org. (The giveaway will last one month, until Jan. 8th). Giveawayul este unul international, asa ca va puteti inscrie indiferent unde va aflati.

Sper sa va placa ideea si sa va inscrieti in numar cat mai mare!