2 decembrie 2013

Saptamana in imagini (40)!

Iata ca a venit momentul sa va prezint si ultima saptamana calendaristica de toamna. Se pare ca data de 1 decembrie a adus cu ea, pe langa iarna oficiala, si ceva melancolie, parca toti am constientizat ce repede a trecut anul asta. Nu pot sa ma abtin sa nu ma mir si eu de trecere pe nesimtite a timpului....azi-maine fac si eu 26 de anisori.

 Luni am fost la vamala si am ridicat camasuta de mai sus. Imi place si nu prea...adica stiam ca o sa aiba mainile si partea de sus din dantela, dar nu stiam ca spatele e tot din dantela...Voi vedea cand se incalzeste cum o sa ne intelegem.


Ma plangeam postarea trecuta ca sar peste micul dejun. Ei bine, cu acesti biscuiti am rezolvat problema. Sunt 6 pachetele de cate 4 biscuiti in cutie si sunt absolut deliciosi.

 Miercuri a venit surioara mea pe acasa si i-am facut ceva lejer de papa.

 Joi am mai avut un colet extern, dar acesta a venit la posta normala. Sunt niste accesorii dragute in el, dar o sa le prezint intr-o postare viitoare.

In weekend ne mai rasfatam cu cate un pahar de vin....bun!

 O alta oja Farmec, in curand pe blog.

 Stiu ca a venit iarna cand simt nevoia sa suprapun mai multe piese vestimentare.

Mi s-a facut pofta de conopida murata si mi-am luat din Auchan. Din pacate, nu e destul de acra pentru gustul meu, muratura asta din supermarket e asa de fara gust...noroc ca mancarica a fost delicioasa.

Saptamana voastra cum a fost?