26 decembrie 2013

Sarbatori fericite!

Cu oarecare intarziere vreau sa va urez si eu "Sarbatori fericite!". Sper ca ati reusit sa va bucurati de prima zi de Craciun si ca mosul v-a adus cadourile potrivite, indiferent daca au fost materiale sau nu. Eu luni vroiam sa postez "saptamana in imagini", dar m-am luat cu facutul prajiturilor si, incepatoare fiind, am terminat foarte tarziu si am fost extrem de obosita. Noroc ca mi-au iesit tare bune prajiturelele. Ieri am fost la o prietena, apoi la nepotica prietenului meu, am facut ultimele retusuri prin casa si am asteptat colindatorii pentru ca apoi sa ne alaturam si noi lor. 

Anul acesta am facut pentru prima data bradutul ajutata de o verisoara. De obicei surioara mea facea bradutul, dar anul acesta l-a facut la casuta ei.





Covrigeii si prajiturile au fost in totalitate opera mea. Sunt tare incantata ca mi-au iesit. Am facut si o prajitura noua, cea cu spuma pe deasupra. Se numeste Delia si reteta am luat-o de pe net, de fapt mama a gasit-o si am hotarat sa facem toate 3 aceasi prajitura, chiar daca locuim in orase si tari diferite.





 A venit mosul si pe la mine.

 Pentru seara de ajun am optat pentru buze rosii (culoarea rujului e mult diferita fata de poze) putin tus si rimel. Eram prea obosita pentru ceva mai mult.

Am purtat o rochita rosie cu noul meu jerseu, care a devenit rapid preferatul meu.

Dragelor va doresc sa aveti parte de zile frumoase in continuare, sa nu exagerati cu mancarea si sa reusiti sa va bucurati de tot ce va inconjoara. Sper sa reusesc sa mai postez ceva pana anul viitor, daca nu ne auzim pe facebook. 

PS: Nu uitati de giveaway, uneori Mosul poate ajunge mai tarziu la voi.