9 decembrie 2013

Saptamana in imagini (41)!

Se pare ca saptamana trecuta am fost harnica si am facut chiar mai multe poze decat de obicei. Ce bine ar fi sa ma mobilizez asa bine in fiecare saptamana...

 Luni am dat o raita prin DM si am luat cate ceva, inclusiv primul cadou pentru Craciun.



 Pentru ca am ajuns tarziu acasa si nu aveam nimic gatit am optat pentru ceva rapid...un doner kebab. Nu sunt fana fast food, dar cand esti presat de timp merge...

 De vreo saptamana ma tot gandeam sa fac niste clatite, dar ideea de a sta langa aragaz pentru 2 clatite (cam cat mananc eu) nu m-a tentat . Ei bine, se pare ca imi era predestinat sa pap clatite. Matusa mi-a adus aceste clatite cu dulceata de maciese.

 Tot vreau sa-mi reorganizez ojele, dar inainte de a ma decide cum sa le depozitez am zis sa vad cate sunt si iata-le in toata splendoarea lor.  Eu zic ca am destule...

 Si o parte din cadoul meu de Mos Nicolae...

Si joi cand sa plec la Cluj (urma sa-i duc prietenului meu o baterie pentru masina caci avea probleme cu a lui) m-am trezit ca nici eu nu am baterie. Nu inchisesem o usa bine si a ramas beculetul aprins si de luni pana joi bateria s-a descarcat complet. Noroc ca a venit fratele prietenului meu si mi-a dat curent. Cu siguranta acum sunt mult mai atenta la cum inchid usiile...

 Am fost harnica si am cumparat toate cadourile de Craciun. Cu siguranta acesta este cel mai dragut!

 Am ajuns si eu la libraria unde citisem ca se gasesc aceste lumanarele si am cam exagerat cu achizitia lor. Oricum, unele o sa ajunga printre cadourile de Craciun.

In weekend l-am dus pe prietenul meu la petrecerea de Craciun a firmei si, intre timp, am iesit in oras cu buna mea prietena din liceu.

Saptamana voastra cum a fost?