22 iulie 2014

Saptamana in imagini (66)!

Intr-una din zilele ploioase de saptamana trecuta ma gandeam ca vara asta nu prea e vara. Apoi imi imaginam cum se face cald si o sa ne plangeam toti de caldura. Mi-am promis ca, indiferent cat de cald o sa fie, nu o sa ma plang. Cred ca in momentul asta prefer sa fie canicula, decat sa tot vad ploaia pe geam...

 Saptamana trecuta am inceput-o intr-un mod placut, cu vizita verisoarei mele preferate, care mi-a adus o mica amintire de la mare. M-a nimerit perfect,  ador si fluturii si verdele!



Intr-o zi m-am prostit putin si am incercat niste gene false pe care le aveam de anul trecut. Le-am folosit doar pe partea exterioara a pleoapei. Mi se parea ca aratau prea artificial sa le folosesc altfel.

 Mult asteptatul colet Iherb a sosit in timp util, 2 saptamani si 1 zi. Am profitat de oferta cu transport gratuit si mi-am luat cam aceleasi produse ca si data trecuta. Tonerul si crema cu SPF erau pe terminate si, pentru ca mi-au placut, le-am luat a doua oara.

 n ideea ca o sa reusesc sa fac si putin jogging vara asta mi-am luat adidasii de mai sus, din Lidl. Imi plac tare mult si ii folosesc chiar si in casa la exercitiile pe care le fac.

Pentru ca nu am avut timp sa-mi scurtez unghiile am optat pentru o oja mai putin stridenta. Scurtatul unghiilor nu e una dintre activittatile mele preferate. Desi am oja pe unghii de vreo 5 zile inca nu m-am hotarat daca imi place. Oricum, m-a suprins in ceea ce priveste rezistenta.

 Saptamana trecuta am mancat balmos. Nu mai mancasem de 1.000 de ani, a fost delicios! Am incercat inghetata Corso si m-a cam dezamagit. Mi-a placut ca aveau sortimentele mele preferate, pepene si menta. Din pacate, gustul a fost prea putin intens pentru gusturile mele. In ultima poza este mazare frecata, la fel de buna ca si fasolea frecata!

Daca majoritatea oamenilor abia asteapta sa vina weekend-ul, de obicei eu abia astept sa se termine! Asta se intampla cand lucrezi in weekenduri. Ei bine, weekendul acesta l-am si ajutat putin pe prietenul meu cu renovatul noului apartament ("Outfitul" este compus, in totalitate, din hainele prietenului).

Saptamana voastra cum a fost?