1 iulie 2014

Saptamana in imagini (63)!

V-am promis in ultima postare ca o sa revin cu poze din ultimele 2 saptamani in aceasta postare. Din pacate, nu am prea multe poze. Ajunsa acasa am avut surpriza neplacuta sa nu imi mearga netul. Apoi mi-am dat seama ca nu netul e problema, ci router-ul. Inca nu am reusit sa-l reconfigurez asa ca, deocamdata, am net doar prin cablu. 

Destul cu vorba, haideti sa va arat putinele poze pregatite pentru astazi.



 In ultimele mele zile in Spania, mama mi-a facut iarasi paella. De data aceasta a fost o paella mixta. Dupa ce am tot pus, cantarit si scos, acestea au fost bagajele cu care m-am intors din Spania. Am pozat, de asemenea, si ultima cafeluta, la aeroport, in Spania, si un cadru de pe geamul avionului.

 Am ajuns din Spania vineri dimineata pe la 3. In aceasi zi a trebuit sa reincep si jobul meu de weekend, astfel ca dimineata de sambata m-a prins lucrand. Dupa vreo 3 ore dormite, am rezolvat cateva treburi legate de job si apoi am plecat la munte. Am fost in comuna Avram Iancu, in judetul Alba. Acum imi dau seama ca a fost cel mai lung drum pe care am condus pana acum, 100 si ceva de km pe un drum nou. A fost foarte fain! Mai ales ca am dus-o cu mine si pe nepotica prietenului meu. Ajunsi la cabana, am socializat putin si apoi m-am apucat de lucru. Da, mi-am carat laptopul dupa mine si am muncit iarasi pana pe la vreo 3 in noapte aia. Duminica, dupa alte 3 ore dormite, ne-am trezit sa cautam net pentru a putea trimite niste chestii la job. A fost o adevarata aventura pentru mine iesirea asta! Apoi am vizitat Casa Memoriala a lui Avram Iancu si casacada Pisoaia.

 Si am dat peste fragute acolo, delicioase!



 Va prezint "furia mea verde". Stiati ca imi place verdele, nu?

Saptamana trecuta a fost o vreme mizerabila, iata si dovada!

Weekend-ul trecut a fost iarasi dedicat muncii, cu putine ore dormite (asa e cand lucrezi doar in weekend-uri), duminica seara m-am intalnit cu Laura si am zis sa incerc 2 beri noi. Cea Ciuc o testez acum, scriind aceasta postare, si imi place tare mult!

Saptamana voastra cum a fost?