8 iulie 2014

Saptmana in imagini (64)!

Ma gandeam, inainte sa incep sa scriu postarea, ca ar trebui sa-mi redenumesc blogul "Saptamana in imagini a Diei". Se pare ca acesta este singurul tip de postare pentru care ma pot mobiliza. Cred totusi ca e mai bine decat nimic. 

 Am inceput saptamana cu o vizita la Lidl. Mi se terminasera cerealele. Ajunsa acolo, pe langa cereale, am mai pus in cos si niste chestii de la "Saptamana americana". Shake-ul cu ciocolata a fost bun, dar nu m-a dat pe spate, la fel si crema de branza cu verdeturi. Sake-ul a fost ca o budinca de ciocolata mai lichida. Despre inghetata nu va spun mai multe caci, cel mai probabil, ati incercat-o deja. Cum am gasit un pret mai mic la ardei, cum m-am pus pe copt. Ardeii copti sunt prefratii mei! In ultimele 2 poze, bunatati de la nunta. 

Saptamana trecuta am simtit, iarasi, ca este toamana in unele zile. La sfarsitul saptamanii vremea s-a mai indreptat, din fericire. 


Cum a iesit putin soarele, am indraznit sa renunt la balerini si sa port, in sfarsit, sandale. Pana acum am purtat sandale doar in Spania.

Si va prezint noul meu expresor de cafea. Pana acum nu mi-am dat seama ca imi lipsea unul. Il am doar de cateva zile, dar deja a devenit indispensabil. Cand esti somnoroasa dimineata, apesi 2 butoane si ai parte de o cafea proaspat macinata. Ce poate fi mai minunat de atat dimineata?

 Sambata am fost la o nunta frumoasa!

Si un minunat apus, de pe autostrada. Va rog, ignorati petele de pe parbriz...

Saptamana voastra cum a fost?