1 decembrie 2014

Saptamana in imagini (74)!

Saptamana trecuta am sarit peste aceasta postare, dar ma revansez cu multe poze saptamana aceasta. Inainte de a trece la poze, vreau sa va urez si eu "La multi ani!"cu ocazia zilei de 1 Decembrie. Eu am lucrat si azi asa ca pana nu am auzit artificiile am si uitat ca azi e 1 Decembrie. La multi ani!

Saptamanile astea am facut cateva vizite la tara si am avut parte de peisaje frumoase.

 Nu sunt mare fan dulciuri dar uneori ma mai apuca rontaitul, mai ales cat sunt la lucru. Au fost tare buni biscuiteii astia, perfecti sa scapi de pofta de dulce fara a manca o ciocolata intreaga (nu ca ar fi cazul la mine).

 A venit surioara pe la mine si am pus-o la treaba. Aproape ca uitasem ce bine gateste!

 O gustare sanatoasa la serialul meu preferat.

 Joi pe pervazul geamului am dat peste frumusetea asta...

 Dincolo de geam am dat peste asta...

 Desi speram sa pot merge si eu la Bucuresti ca sa ajung in Ikea, nu am reusit. Totusi, prietenul meu mi-a adus 2 lumanari de acolo.

 Sambata seara am jucat Catan cateva ore bune.

 Eu cand vine iarna si frigul nu las caciula din cap. Sufera baba la frumusete pana e vorba de frig. Oricum nu ma deranjeaza sa port caciula, bluze pe gat si straturi de haine, cald sa fie!

Tot sambata, am iesit sa-mi cumpar un pulover. Normal ca nu am gasit nimic pe placul sau bugetul meu, asa ca nu m-am putut intoarce acasa cu mana goala. Noroc ca am primit un pliant cu noul magazin Reserved ca altfel poate il ratam. Nu cred ca v-am mai spus pana acum ca am o slabiciune pentru camasile in carouri, mai ales cele cu rosu. Cred ca nu o sa mai ies din ea. Daa tot a trebuit sa imi iau gel de curatare al fetei, nu puteam sa ratez si mult laudatul fond de ten Rimmel Lasting Finish, acum cat e la reducere. Cand am ajuns acasa l-am si incercat. La prima impresie isi merita renumele. 

 Duminica pe autostrada era ba ceata, ba ploaie, ba carosabil complet uscat...zici ca eram in zona crepusculara.

 Desi ma gandeam ca anul acesta cu greu o sa simt spiritul sarbatorilor, fiind o luna plina la servici, m-am inselat. Cum am intrat in Kaufland, primul magazin imopodobit de sarbatoare, m-a si cuprins febra. Am facut si cateva mici achizitii.

Captura mea de Black Friday a ajuns tot duminica, cand nu aveam nici o speranta ca o sa-l primesc. Normal ca eram plecata din oras, noroc cu prietenii care iti sar in ajutor. Abia astept sa am timp sa-l testez.

Saptamana voastra cum a fost?