15 decembrie 2014

Saptamana in imagini (76)!

Ce faceti dragelor? Ati intrat in agitatia de dinaintea sarbatorilor? Eu abia astept sa termin curatenia si sa impodobesc casa de Craciun. Din pacate, am o perioada destul de aglomerata la servici, asa ca nu prea am timp de mare lucru in timpul saptamanii. Sper totusi sa reusesc sa fac poze macar pentru postarea aceasta saptamanala.

Facand ordine prin dulapior am descoperita testul acesta. Nici nu mai stiam ca il am. L-am facut rapid inainte sa-l arunc.
 La ultima vizita in Profi am vazut ca au si alte produse micute Milka fata de cele pe care le luasem data trecuta.

 Fluturasul acesta cred ca se vrea a fi decoratiune de Craciun, dar eu i-am gasit deja locul pe birou si nu cred ca o sa-l ascund prin vreun dulap pana la Craciunul urmator.

 Cred ca v-am mai spus ca am o slabiciune pentru mini parfumuri.

Am ajuns si eu la Fabrica de Bere si am incercat salata Euphoria. Foarte buna!

Nu cred ca mai auzisem pana acum de tonic pentru par, dar l-am pus deja la treaba. Multumesc, sweetie, pentru cadou!

Saptamana voastra cum a fost?